וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי משת"פית

גיל משעלי

6.5.2008 / 15:16

דקה אחרי גיוסה של רפאלי לשורותיה, "פוקס" יוצאת בהצהרת כוונות ומשתפת פעולה עם עמותה הפועלת נגד השתמטות. בתכנון: רפאלי תתנדב למען פצועי צה"ל

בר רפאלי לא שירתה בצבא, וב"פוקס" מנסים להקדים תרופה למכה והילחם באיומי חרם הצרכנים שצצו מאז ההודעה על בחירתה כפרזנטורית החדשה שלהם. כרגע יש לחברה שני פרזנטורים שלא שירתו בצבא - מייקל לואיס ורפאלי, מה שככל הנראה גרם להם לנקוט צעד, ולהכריז על שיתוף פעולה רשמי בין הפרזנטורית רפאלי, לבין נציגי "הפורום לשוויון בנטל" (גוף הפועל למען להעלאת המוטיבציה לתרומה שווה למדינה). במסגרת פגישה בין פוקס לנציגי הפורום, הבהירה החברה כי היא שמה דגש על חשיבוות השירות בצה"ל והמלחמה בהשתמטות.

בעקבות הפגישה אמרה בר רפאלי: "מדינת ישראל וצה"ל יקרים ללבי. אני מבקרת לעיתים תכופות בארץ ובין היתר עוסקת בפעילויות התנדבותיות שונות אותן אני עושה למען הקהילה. מבחינתי נתינה היא הקבלה האולטימטיבית. בלי שום קשר, אני חושבת כי כל אדם כשיר חייב לשרת בצה"ל. בעקבות הפגישה שהתקיימה אתמול הצעתי כי מעתה בכל ביקוריי בישראל אפעל בשיתוף פעולה עם העמותה, בכדי לראות כיצד יחדיו אנו יכולים למנף את הפעילות המבורכת. בנוסף, מהיום אני מתחייבת כי בכל ביקורי המולדת שלי אמשיך לבקר ולתמוך בפצועי צה"ל בבית חולים תל השומר ומעתה באופן סדיר ובשיתוף עם הגורמים המוסמכים".

בנוסף, נמסר מפוקס, כי נבחנת האפשרות לשלב את בר בקמפיין עבור משרד התיירות או משרד החוץ לעידוד הגעת תיירים, כאשר הדבר ייעשה בהתנדבות. רפאלי אמרה בעניין כי: "בעבר השתתפתי בקמפיין עבור משרד התיירות ללא תמורה, ואשמח לעמוד לרשות מדינת ישראל גם בעתיד וכמובן בהתנדבות. אני רואה בכך זכות גדולה".

שלמה וישינסקי, שחקן תיאטרון וחבר בעמותה "הפורום לשוויון בנטל" אמר בתגובה: "אני מברך את בר רפאלי על היוזמה ואני שמח שהיוזמה באה ממנה באופן טבעי. מבחינתי הפרשה הסתיימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully