וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנה ווינטור עושה חייזר

אלישבע כספי

9.5.2008 / 8:14

נשף בנושא גיבורי על–פנטזיה ואופנה במטרופוליטן ב- N.Y. הזדמנות נהדרת לסלבס עולמיים לבחור בסטיילינג הרפתקני

הסצנה מהסרט "השטן לובשת פראדה" שבה השחקנית אן התאוויי המגלמת את דמות העוזרת השנייה של עורכת ההווג האמריקאי, מגיעה לנשף במוזיאון המטרופוליטן ומטפסת על מדרגות המוזיאון לקול קריאות ההמון והבזקי הצלמים, כשהיא אוחזת בשולי שמלת הערב של ולנטינו שהיא לובשת, התרחשה השבוע במציאות, במהלך אחד מהאירועים הזוהרים ביותר של עולם האופנה הבינלאומי - הנשף השנתי הנוצץ של מכון התלבושות במוזיאון המטרופוליטן בניו יורק, אירוע אשר מקבץ רשימה מכובדת של פיגורות הוליוודיות מהמעלה הראשונה וכמובן את כל המי ומי של עולם האופנה, בראשות המארחת הראשית של הערב (בשיתוף עם המעצב ג'ורג'יו ארמני) עורכת הווג האמריקאי, האחת והיחידה אנה ווינטור.

הנשף פתח את תערוכת התלבושות המסורתית במוזיאון והנושא הנבחר של הערב אשר עומד גם במרכזה של התערוכה היה: "גיבורי על- אופנה ופנטזיה" (התערוכה תתקיים מהשביעי במאי עד הראשון בספטמבר).

כיאה וכיאות לאכסניה המארחת, האורחים והאורחות צעדו על השטיח האדום בשמלות מעצבים מרהיבות ומפוארות חלקן אקסטרווגנטיות למדי, על שום שאלה הם בדיוק הזמן והמקום להפרזה גבולית שכזאת. יחד עם זאת רק מעטים היו נועזים מספיק כדי ללכת עד הסוף עם הנושא המרכזי של הערב - גיבורי העל - ובראשם אנה ווינטור, שלבשה שמלת שאנל כסופה במראה חייזרי, שהלמה אותה להפליא והוכיחה שלאישה יש חוש הומור.

הבלחות הומוריסטיות, אמיצות נוספות ברוח הנושא הנבחר של הערב, היו ההופעות של המעצב ז'ק פוזן שאימץ את מראה קנט קלארק (האלטר אגו של סופרמן) והגיע בחליפת קטיפה כחולה, עניבת פפיון אדומה ומשקפי ראייה עבי מסגרת וההופעה של המעצב מקס עזריה שלבש חולצת סופרמן מגניבה וצבעונית מתחת חליפת הערב שלו.

כל השאר בחרו ובכן, להיות מהממים. ג'וליה רוברטס וחברה הטוב, בעצמו גיבור על, ג'ורג – בטאמן – קלוני הגיע בבגדי ג'ורג'יו ארמני (חברתו שרה לרסון לבשה שמלת וינטג' א- סימטרית של ארמני בשחור לבן), קייטי הולמס (עם האקססורי שלצידה טום קרוז) הגיעה אף היא בשמלת ארמני אדומה ונוצצת מקולקציית סתיו 1993 אליה צירפה זוג נעליים בכחול קוולט נועז ובולט. חבל שהאיפור המוגזם והאדום מידי והקארה המעוצב מידי שיוו לה מראה של דיילת בספינת חלל. אבל מי יודע אולי זה בכוונה כדי להתאים את עצמה לנושא של הערב.

גם ביונסה נולס לבשה שמלת סטרפלס ארמני (prive') ממשי ורוד חיוור, וגם הזוג בקאהם לבשו ארמני. דייויד ("הפנים" של קמפיין התחתונים של ג'ורגיו ארמני) בחליפת ערב קלאסית שחורה ועניבת פרפר ווויקטוריה בקאהם שתמיד לוקחת סיכונים בעיצוב הסטייל האישי שלה, ייאמר לזכותה, לבשה שמלה בגזרת מעיל וינטג' מתחרה לבנה (מקולקציית ארמני סתיו 1989), אבל בחרה באיפור רע ובתסרוקת גבוהה וכל כך לא מחמיאה, מה שמסביר אולי את הפנים החמוצות איתם הסתובבה כל הערב לפי דיווחי סוכנויות הידיעות.

ג'ניפר לופז היתה זוהרת ועטורת יהלומים זמן קצר אחרי לידת תאומים, בשמלת אלברטה פרטי בצבע ים ירקרק שחשפה כתף אחת. סקרלט גו'הנסון הגיעה בשמלת טול פייתית בצבע שנהב של ד'ולצה וגאבנה, התאומות אולסון לבשו שמלות שעיצבה עבורן המעצבת דיאן פון פירטנסברג - האחת בשמלה מוזהבת בסגנון הבוהו שיק החביב עליה ואחותה אשלי בשמלה שחורה עם פתחים סקסיים באזור המותנים.

דוגמנית העל ג'יזל בונשיין הפגינה את גופה המרהיב בשמלת ורסצ'ה חושפנית מאוד ונתנה הופעת ברבי וקן עם בן זוגה המלוטש טום בריידי. כוכבת הסדרה "עקרות בית נואשות" אווה לנגוריה הגיעה בשמלה עטורת סלסולים של מרקשה בצבע סגול חציל משגע. הזמרת פרגי נראתה מעט חמורת סבר בשיער מהודק ואסוף ובשמלה שחורה ועתירת בד החושפת כתף אחת של קלווין קליין. השחקנית הצעירה קייט בווסוורת ניראתה מרהיבה בשמלת שאנל צבעונית ונוצצת באורך הברך ובצללית עיניים ירוקה ובולטת. השחקנית נעמי ווטס נראתה כמו כוכבת קולנוע משנות החמישים, בשמלת טרי מוגלר לבנה, שפתון אדום עז ושיער ארוך וגלי. ליב טיילור היתה יפייפיה כתמיד בשמלה שחורה קלאסית חושפת כתף אחת (רבות כאלה היו בערב הזה) ונוצצת (עוד מוטיב חוזר) של קלווין קליין.

אווה מנדז הגיעה אף היא בשמלת קלווין קליין בצבע טורקיז ים שהחמיאה עד מאוד לעורה השזוף. השחקנית הקטנטונת כריסטינה ריצ'י בחרה בשמלה ורודה–אדומה וצמודה שחבקה היטב את מימדי גופה הזעירים והשחקנית דיאן קריגר בלטה בשמלת אלברטה פרטי כסופה וקצרה אליה צירפה נעליים בורוד עז. אלה הן רק חלק קטן מהשמלות המדהימות שנראו בערב הנוצץ הזה. האורחים עוד המשיכו וחגגו כל הלילה בכל מיני מסיבות נוצצות לא פחות. אתם מצידכם תנסו להיכנס לבגדי היום יום שלכם אחרי כל זלילות יום העצמאות הנוכחי ותקוו לטוב.

בתמונות, לפי סדר: אנה ווינטור, ג'וליה רוברטס וג'ורג' קלוני, קייטי הולמס וטום קרוז, קייט בוסוורת, ג'יזל בונדשיין, מישה ברטון, נעמי ווטס, קירסטן דיוויס (סקס והעיר), סקרלט ג'והנסון. צילומים: רויטרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully