וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלחם על פינס

לרה רוטר וענת קם

11.5.2008 / 16:09

יואב ראובני, דוגמן מבוקש, לוחם מצטיין ואקס לויקה עושה טסטים לתפקיד כתב שטח ב"ערב טוב עם גיא פינס"

כשויקה פינקלשטיין, אז דוגמנית מתחילה, הביאה את החבר החתיך שלה דאז, יואב ראובני, לסוכנות "יולי" והמליצה עליו כעל דוגמן, פוטנציאל הזוהר של האינסידנט היה די מוגבל. מאז, ראובני, לוחם עטור עיטור מהמלחמה האחרונה מקבל עבודות דוגמנות ראויות, הממליצה שלו יוצאת עם דן מנו והינה פיתול נוסף בעלילה, ראובני עושה טסטים ברחבי העיר לתפקיד כתב שטח בתכנית של גיא פינס.

ראובני, בן 22, הגיע לתל אביב לפני כשנה ממושב יבניאל שליד הכנרת. את אות המח"ט הוא קיבל על חילוץ פצועים תחת אש, כחובש בפלס"ר צנחנים. עד היום הוא הספיק להצטלם לקמפיינים של "גולף", "דלתא", "מאמ'ז" וגם צולם עם גל גדות על ידי צלם האופנה רון קדמי לקמפיין עולמי לבשמים של חברת PERRY ALICE. בחו"ל הוא עבד כחצי שנה בדרום אפריקה והצטלם לשער במגזין MEN HEALTH, הצטלם לOTTO במיאמי ובימים האחרונים חתם בסוכנויות הבינלאומיות פורד פריז ופרמייר לונדון הנחשבות לסוכנויות מובילות.

ממשרד יחסי הציבור של סוכנות יולי, דני לוי תקשורת, נמסר "יואב אכן מבצע טסטים בימים אלה לתפקיד כתב בתכנית. התכנית "ערב טוב" היא מגזין הבידור המוביל בישראל ומאבני היסוד של עולם הבידור המקומי, והצטרפותו של יואב אליה, אם וכאשר, תשמח אותנו ואותו מאד."

ממערכת ערב טוב עם גיא פינס סרבו להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully