וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשמה של משופשף

אלישבע כספי

17.5.2008 / 9:08

זה לא יהיה זול אבל מלמד על המקום בו נמצא הבאז לדעת מעצבי העל. אלבר אלבז ל-LANVIN נטרף עכשיו על עיצוב ג'ינס

בשנת 2001 מונה אלבר אלבז למעצב הראשי של בית האופנה לנוון, בתקווה להפיח אווירת חיים במותג הוותיק. במאי לפני שנה הוא נבחר לאחד מ-100 האנשים המשפיעים בעולם לפי מגזין "TIME" ולפני כשבוע דיווחנו כאן על קולקציית "בלאנש" לכלות - הראשונה בהיסטוריה של לנוון.

אבל אלבז לא נח לרגע וממשיך לחקור טריטוריות חדשות. ה- Fashion Week Daily מדווח כי אלבז מתכנן לעצב גם ג'ינסים והוא עומד ליצור ליין חדש בשיתוף עם חברת Acne השבדית, תוך שאיפה להביא את הידע והיכולת של ייצור הג'ינסים לבית לנוון, כפי שהגדיר זאת אלבז.

למרות שחוזה רשמי עדיין לא נחתם, המו"מ בין שני הצדדים בנושא תופס תאוצה ואלבז לא מסתיר את התלהבותו מהפרויקט החדש. "מה קורה אם אינך רוצה ללבוש סקיני ג'ינס"? הוא שואל רטורית (הללויה-תודה, מסייה אלבז) וממהר לציין שקו הג'ינסים שהוא מתכנן יציע לנשים מגוון אפשרויות, כך שיוכלו לבחור את גזרת הג'ינס המועדפת והמתאימה להן ביותר.

חכו תיראו נישות נוספות

"עיצוב הג'ינסים נוצר כתוצאה מצורך", מסביר אלבז, "בדיוק כפי שליין הכלות החדש שלנו, הוא איננו קולקציה שלמה, אלא מספר פריטים בודדים שבאו לענות על צורך ודרישה". רוצה לומר שבשלב ראשון ישיקו כנראה רק פריטים בודדים ואקסקלוסיביים.

ואלבז איננו עוצר כאן: "אלה הם צעדים ראשונים בחדירה לנישות עיצוב נוספות אותן אני מעוניין לבנות". אף שפרטי הקולקציה החדשה עדיין בשלבי תכנון, אלבז מאשר שקו הג'ינס המיועד עתיד להיות מוכן להשקה בשנת 2009. המחירים אגב צפויים להיות זהים למחירי קולקציית ה-rtw של בית לנוון. זול רבותי, זה לא יהיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully