וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלדיולה, סקסי

אלישבע כספי

13.5.2008 / 16:10

הבכורה העולמית של הסרט "סקס והעיר" התקיימה אתמול בלונדון. שרה ג'סיקה פרקר פינקה את הקהל בעציץ על הראש

הסרט " סקס והעיר הגדולה" שמעריצי הסדרה ושוחרי אופנה בפרט מחכים לו בשקיקה, מתקרב לישראל בצעדי ענק (הקרנות טרום בכורה כאן בישראל כבר בסוף חודש מאי).

השמועה אומרת שקארי בראדשו לבדה מחליפה לכל אורכו של הסרט 81 תלבושות שונות (במשך שעתיים ועשרים דקות) ושלושת הבנות האחרות גם יחד, מחליפות כ- 200 תלבושות שונות. חלק מהתלבושות המדהימות הללו נחשפו בצילומי פאפרצי בזמן צילומי הסדרה בניו יורק.

המספרים האלה לבדם מעוררים ציפייה וסקרנות לבואו של הסרט וגם דאגה מסוימת מהקצב הזה, שמא חלילה נחמיץ את אחת ההופעות המדוברות במהלך ההתרחשויות. כי אינני יודעת מה אתכם, אבל אם קארי מתחתנת בסוף עם מיסטר ביג או לא מתחתנת, מבחינתי זה משני. אני הולכת לצפות בסרט קודם כל בשביל הבגדים.
אתמול בלונדון עת התקיימה הקרנת הבכורה העולמית לסרט, הבנות לא אכזבו בהופעתן, ונתנו כולן הופעה זוהרת ומלוטשת כצפוי בצבעי האדום והשחור.

התעלתה על כולן שרה ג'סיקה פרקר, שנתנה הופעה אלגנטית ונועזת כאחת בשמלת סטרפלס צהבהבה-ירוקה וחצאית נפוחה של אלכסנדר מקווין כשעל ראשה כובע קטן ומדהים בעיצובו של הכובען האנגלי פיליפ טרייסי, אליו צמודה שושנה ענקית, ירוקה ועליה נח פרפר צהוב. לא מומלץ לרובכן שם בבית, אך כה הולם וראוי לשרה ג'סיקה, כלומר לקארי, למעשה לשתיהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully