וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתלבש עליכם

טקסט: לרה רוטר, צילומים: וינאי יחיאל

15.5.2008 / 6:44

מאי מגריל, סטודנטית לקולנוע עם תסריטים טובים, בבגדים מארונה הפרטי, מתחת לשולחן. ינאי יחיאל חוגג את יום הסטודנט

מאי מגריל, בת 27 וגרה בתל אביב עם שותף חמוד. עובדת כמפיקה במחלקת פרומו בערוץ 9 ועיקר העניין שלה הוא בלימודי הקולנוע שהיא תסיים בקרוב. התסריט שהיא כותבת לסרט הגמר שלה יעסוק ברצף אירועים אקראיים שמשנים בין לילה חיים של אדם. תסריט נוסף שכתבה הוא על אישה שמתגוררת בבניין מעל לטלפון ציבורי ונוטה לצלצל אליו כשעוברים לידו בחורים מעניינים. כשהם עונים מתחיל פלרטוט שאין לדעת איך הוא יסתיים כל פעם מחדש.

גיבורים רוחניים אין לה, או יותר נכון להגיד שהם מתחלפים לפי ההתלהבויות שלה מדברים חדשים. כרגע, מאייש את המקום הזה בחייה הסופר מילוש פביץ' בגלל הספר "סיפורי אהבה איומים" שהוא אסופה של סיפורים קצרים הנעים על גבול הסוריאליזם אבל שומרים על אנושיות ופשטות. היא הכי מרוצה מהעובדה שהיא הספונטניות "אין לי בעיה לקנות היום כרטיס לחו"ל ומחר לנסוע".

כששואלים אותה של איזה מעצב או מעצבת השמלה או הז'קט שאיתם היא הצטלמה היא עונה שהיא לא זוכרת. "זה לא כל כך משנה לי השם. אני קונה בגדים רק אם אני נדלקת על פריט מסוים וזה יכול להתפרץ נגיד מצווארון של חולצה או פריט קטן אחר בבגד ואז אני חייבת לקנות כי אם לא אני אחשוב על הבגד אחר כך ואצטער שלא קניתי".

היא חושבת ש"בגדים הם יוניסקס, דרמה וגם קצת קולנוע כי הם עוסקים בתדמית". סגנון הלבוש שהיא אוהבת משלב בין נשי לגברי, בין סקסי למאופק והיא אוהבת להיות דרמטית ולשחק תפקידים בעזרת הבגדים, לפי החשק. היא לא מאמינה בטרנדים אבל שמה לה אליהם וטוענת "יש לי כשרון לנבא טרנדים חצי שנה לפני שהם מתפשטים. זה די מבאס כי אז הבגדים המיוחדים שלי הופכים לנדושים. בכל זאת תמיד יוצא לי ליהנות מייחודיות חצי שנה קודם".

אם היה לה המון כסף היא היתה משקיעה אותו בבגדים של מעצב האופנה היפני יוז'י ימאמוטו. כי הבגדים שלו מאד נשיים אבל לא חשופים מדי ויש בהם גם המון פשטות, כזו שצריך להיות גאון כדי להגיע אליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully