וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשה בשכונה

לרה רוטר

19.5.2008 / 13:30

לא כל מה שדיאטטי הוא בריא ולא כל קוסמטיקה המועשרת במרכיבים מהטבע, היא "טבעית". והפעם בבדיקה: NUXE הצרפתית

חברות הקוסמטיקה מנסות להתאים את עצמן לצרכנים העכשווים שהם מודעים יותר ורוצים להתרחק מחומרים תעשייתיים וזולים בתכשירים שלהם. וואלה! אופנה ממשיכה לתור אחר מוצרים ראויים, ולהבחין בין מוצרים עם חומרי לוואי של תעשיית הנפט ושאר מזיקין למוצרים בטוחים יותר. על הפרק הפעם: המותג NUXE, שמוצריו החלו להימכר בארץ לפני מס' שבועות.

חברת נוקס נוסדה בצרפת בשנת 1989, על ידי עליזה ז'אבס, שמילדותה אהבה לערוך ניסויים כימיים, בחסות אביה, שעסק בכימיה תעשייתית. היום רוקחת ז'אבס תכשירים קוסמטיים שמכילים למעלה מ-80% מרכיבים טבעיים, המשווקים באריזות ממוחזרות שהכיתוב עליהן נעשה בדיו ידידותי לסביבה.

לחברה 4 סדרות של מוצרי טיפוח לעור הפנים ולגוף: "טוניפיק" לעיצוב ומיצוק הגוף, "הסדרה הרב תכליתית", "חלום של דבש" וסדרת תכשירים לעור הפנים. לארץ הגיעו בינתיים שתי האחרונות.
רוב התכשירים של החברה שבדקנו אמנם נראו טבעיים לחלוטין, אבל כן איתרנו מוצר אחד המכיל רכיב לוואי החשוד כמזיק.

סדרת "חלום של דבש", כוללת תכשירים לעור הפנים ולגוף, המבוססים על דבש טהור ומותאמים לעור יבש, רגיש ולכל המשפחה, אפילו מגיל 3. מסדרה זו נדגמו קרם מלחח לשפתיים יבשות, המבוסס על דבש ותמצית אשכוליות, בטעם אשכולית מתקתקה. הוא נעים לשימוש ובהחלט משרה תחושה נעימה ומשקמת על השפתיים.

קרם הידיים של הסדרה, מכיל צוף שיטה, שושן צ'יליאני, שמן שקדים מתוקים, שמני אבוקדו, תמציות קלנדולה וויטמין E. הוא נעים לשימוש, לא שמנוני ונספג בקלות. מוצרים נוספים בסדרה הם ג'ל רחצה לגוף, שלצערנו נמצא בו SODIUM LAURETH SULFATE שהוא רכיב לוואי החשוד כמזיק לבריאות ומקורו בתעשייה הפטרוכימיקלית וקרם פנים מזין לעור עדין שעבר את מבחן החומרים המזיקים בהצלחה.

צוף אוגר לחות

הסדרה השנייה, לטיפול בעור הפנים, כוללת תכשירי ניקוי, פילינג, ליחוח העור ותכשירים נגד קמטוטים. מסדרה זו ניסינו תחליב לחות לפעולה מוגברת, המשרה תחושת לחות עד 24 שעות. נוסחת התכשיר מבוססת על 8 מרכיבים בוטניים - תה ירוק, אפונה צהובה, תורמוס, סויה, שיבולת שועל, שיטה, שקדים וקוקוס.

מרכיבי הסדרה עשירים בחומצות אמינו, העשויות לתרום למיצוק מבנה שכבת העור החיצונית ושמירה על לחות קבועה. מרכיב פעיל נוסף הוא צוף, שייעודו לאגור לחות, להפעיל את מערכת הליחוח הטבעית של הגוף ולהעניק לחות קבועה במשך 24 שעות. התכשיר אכן ליחח את העור לזמן ממושך אך התגלה כבלתי מתאים לעור שמן ולכן מומלץ לעור יבש או רגיל בלבד.

שתי הסדרות הנותרות, סדרת טוניפניק לעיצוב ומיצוק הגוף והסדרה הרב תכליתית, צפויות להגיע לארץ בחודש יוני. ראוי להדגיש שלא בחנו את כל מוצרי החברה, אז לפני שאתן קונות נוקס (או מוצרי קוסמטיקה בכלל) כדאי תמיד לוודא שהתכשיר הספציפי שבידכן אינו מכיל
SLS, PHTALATES, MINERAL OIL, LANOLIN
ו- PROPYLEN GLYCOL.

מחירים:
סדרת הדבש: 70-205 ש'
סדרת תכשירי הפנים: 95-250 ש'

להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully