וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקראו לי אווה

אלישבע כספי

19.5.2008 / 16:15

אלישבע כספי איבדה משקפי שמש ויצאה למדוד זוג חלופי. היא עמדה מול הוויטרינות בחנות ודמיינה שהתקציב שלה נע בין 2000 ל-4,096 ש'

השבוע איבדתי זוג משקפי שמש יקרים. זה קרה כאשר התעקשתי לקחת איתי לנסיעה של לילה (אחד!) לצימר בצפון, שני זוגות משקפי שמש. פשוט התקשיתי לבחור. מבחינתי כשמדובר במשקפי שמש, ממש כמו בנעליים - כל המרבה הרי זה משובח. המחיר - המשקפיים שלי מסתובבים כנראה אי שם על איזו מתנחלת גלילית ואילו אני הסתובבתי במשך כמה ימים בתחושת אובדן מבאסת, שהובילה לחנות המשקפיים הקרובה למקום מגורי.

קוואלי

רוברטו קוואלי מעצב משקפיים שהם לא פחות סקסיים מהבגדים שלו, זוהרים וראוותניים בצורה בלתי מתנצלת. ההשראה שאובה הקיץ ממחוזות האר-דקו וגדות הנילוס, בעיטורי נחשים ובצבעי מדבר חמים של זהב וארד, שאפשר למצוא גם בקולקציית ההלבשה.

מוטיב הנחש משולב בטרנדים של העונה, שכוללים עדשות דגרדה, שיבוץ קריסטלי סברובסקי ומוטיבים של תחרה ורשת. בולט בקולקציה דגם אספנים מוזהב ויפהיפה המכונה בשם "אווה".

המשקפיים בסגנון טייסים, בעלי מסגרת גדולה בהפרזה מכוונת, מעוטרים במוטיב הרשת האמור ומגיעים עם שרשת מעוטרת בנחש ועם ארנק קוואלי אורגינל, אליו ניתן לחבר את השרשרת כך שיהפוך לארנק ערב. ידוענים כמו האלי בארי והזמרת פרגי, כבר נצפו כשהם חמושים בדגם המדובר.

מחירים: 2,000-2,500 ש'
דגם אווה: 4000 ש'

טום פורד

הקולקציות של טום פורד לגברים, לנשים וכן דגמי היוניסקס, מתאפיינים בסגנונו המתוחכם והאלגנטי ועם זאת הסקסי כמצופה. מוטות המשקפיים מגיעים בחומרים ובדוגמאות משתנים: משקפי הפלסטיק זוכים למראה מפוסל, מסגרות המתכת חסרות המשקל, מגיעות בסגנון רבוע או דמוי משקפי טייסים וידיות דמויות במבוק מסוגננות מגיעים בצבעי בייסיק שחור ועד לגוונים חמים כחום וענבר. אלמנט עיצובי נוסף והסמל של הקולקציה כולה, הוא האות T, המוטבעת באלגנטיות על צידי הידיות בחלקם הגדול של הדגמים.

היה נחמד לבלבל למוכר את המוח ולקרוא בשמם של כמה שיותר דגמים, משום שכולם בעלי שמות של נשים או גברים: ג'ייסון איין, קיית, סימון או קמילה. אלסנדרה, למשל, הוא הדגם בעל המסגרת העגולה והענקית מהפרסומת של ההיא עם האצבע בפה.

מחירים: 2,000-2,500 ש'

Belstaff

מותג אנגלי, הנחשב כמוביל וקובע טרנדים עולמיים, בעיקר בתחום עיצובים בעור, שהולכים טוב עם מעיל עור בסגנון טייסים ואופנוע כבד. כוכבים רבים בעלי תדמית גברית וקולית, אימצו אותו לעצמם, בין חובבי המותג ידועים ג'ורג קלוני, בראד פיט וטום קרוז.

קולקציית המשקפיים שלהם כוללת מספר ליינים. בין המעניינים שבהם, קו שנות ה-30, בסגנון רטרו, הכולל העתקים של משקפי שמש בדגמים הקלאסיים של שנות ה-30. דגם "הטייס", למשל הוא יוניסקס, עם עדשות פולרייז, מסגרות צבעוניות וידיות עור מגניבות בצבעים אופנתיים.

בזכות ניסיון רב שנים באספקת ציוד לחיל האוויר המלכותי הבריטי, זכו מעצבי Belstaff, לעצב את התלבושות לסרט "הטייס" בכיכובו של ליאונרדו דיקפריו. מאז מלווה הסדרה את קולקציות הקיץ. המשקפיים מקולקציה זו הורכבו ע"י טייסי עבר וטייסי הווה ועדשות הפולרייז שלהם מעניקה הגנה גבוהה לעיניים של אלה שקרובים במיוחד לשמש.

קולקציית הליקופטר פופולארית בקרב טייסי מסוקים, זאת בזכות עדשות גדולות במיוחד העוטפות את העין ומעניקות שדה ראיה רחב בזווית של 180 מעלות, אופקית ואנכית.

מחירים: 990-1550 ש'

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

Blumarine

המשקפיים של Blumarine מסוגלים ליצור מראה זוהר ויוקרתי, גם כשנקודת המוצא היא מסגרות פלסטיק ענקיות. המשקפיים מגיעים במראה רטרו, בהשראת כוכבות העבר של הווליווד ובעיטורי אבני סברובסקי חלקם בצבעים עזים של אדום וטורקיז, שמשובצות אפילו במשקפי טייסים. הגימיק הנחמד הנקרא Blumarine Girl הוא קו של משקפי שמש קטנים יחסית, בעיטורי לב, כוכב וירח, המיועדות לנערות צעירות. העדשה מגיעה בצבעי ורוד, שמפניה, כסף, שחור ואפור.

מחיר: 855-4,096 ש'
המחיר ל-Blumarine Girl הוא 1,000 ש'

Lacoste

לכל חובבי סמל התנין הקטן ולאלה הרוצים להתאים את רמת הסולידיות של חולצות הפולו שלהם למשקפיים, כוללת הקולקציה דגמי "רטרו- שיק" מהסבנטיז, בעדשת דגרדה. מקומו של סמל הקרוקודיל המוכר והחשוב, לא נפקד כמובן והוא מוטבע במוטות המתכת.

מחירים: 870-1165 ש'

  • עוד באותו נושא:
  • משקפי שמש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully