וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור על קייט ואגנס

אלישבע כספי

25.5.2008 / 13:01

אגנס דיין נפלטת וקייט מוס לא ממש שולטת. אחת עיצבה לטופשופ בהצלחה בינונית וזו הפכה מביזאר לדוגמנית המונית

קולקציית קיץ 2008 בעיצובה של קייט מוס לטופ שופ, הגיעה אתמול לחנויות בלונדון וגרמה לפי דיווחי התקשורת המקומית לטירוף קניות המוני. כשעה וחצי בלבד מרגע פתיחת החנויות נמכרו 250 שמלות אדומות עם הדפס של פרחי "אמנון ותמר".
עוד בין הלהיטים שנחטפו, שמלת כותנה מודפסת בסגנון הודי וכן מעין ג'קט מפוספס בסגנון שנות החמישים.

אף שהקולקציה הקודמת של מוס וכישורי העיצוב שלה לא זכו בעבר לביקורות נלהבות, נדמה שכוח המשיכה של הסופר מודל הוותיקה, לפחות באנגליה עדיין משמעותי. הפעם לפחות קיבלה הקולקציה ביקורות חיוביות יותר מבעבר, אם כי מעיון קצר בבגדים המופיעים באתר, לא לגמרי ברור על שום מה.

יש כמה שמלות נחמדות בהחלט ובעלות פוטנציאל; עליונית שיפון בצבע טורקיז משגע וזהו בעצם. כמובן שמקומם של הסקיני ג'ינס הבלתי נמנע נוכח כצפוי, ויש כמה שורטים קצרצרים ומאוד קייט מוסיים. עליה הכל נראה נהדר. הבגדים של מוס יגיעו לחנויות בארץ באמצע מרץ. מחירים: 199.99 – 1499.99. להשיג בחנויות המותג: בקניון רמת אביב, תל אביב ובמתחם טיילת הרודס, אילת.

מאתגרת את קייט

הדוגמנית אגנס דיין הודחה מקמפיין הפרסום של חברת ברברי , בטיעון המוזר במקצת שהיא נהיתה יותר מידי מפורסמת. מסתבר שלצלם הנחשב מריו טסטינו שמצלם את הקמפיין, נימאס לראות את פרצופה בכל מקום. בשנה שעברה היא עוד נחשבה כמיוחדת ומוזרה בעולם האופנה שאוהב ביזאר פוטוגני. השנה יש האומרים כי היא כבר מאתגרת את קייט מוס מעצם היותה בכל מקום וסובלת כנראה מחשיפת יתר. טסטינו לא אוהב את זה והוא ומעדיף משהו חדש ושונה. המחליפה המיועדת שלה תהיה ככל הנראה גם היא בריטית, הדוגמנית בת ה-21 רוזי הנטינגטון וויטרלי שהתפרסמה בעיקר כשדגמנה לויקטוריה סיקריט (ל - pink line).

הקריירה של דיין אמנם שקולה למצמוץ בקריירה הארוכה של מוס, אבל אולי בכל זאת גם היא עוד תמצא את עצמה מעצבת קולקציה לטופ שופ או H&M ברבות הימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully