וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשינו שוק

לירוי שופן; צילומים: גלעד בר-שלו

24.5.2008 / 9:49

8 הטיפוסים המסוגגנים שהצליחו לגרום לצלם שלנו להוריד את העין מהדוכנים של שוק האקססוריז ולהתעניין יותר בהם

למרות שאיזה מלצר חכם בהולנד אמר לי את המשפט האלמותי והנכון: The only thing that separates us from the animals is our ability to accessorize, (הדבר היחיד שמבדיל ביניו לבין בע"ח הוא היכולת "לעשות" אקססוריז) רוב באי שוק האקססוריז שנפתח ביום חמישי, העדיפו לנקוט דווקא בגישה של "אם באים לשוק אז צריך להתלבש כמו שוק" ולשכוח את הסטייל בבית. למזלנו, אחרי שעתיים וחצי של חיפושים קודחים, הצלחנו למצוא שמונה מסוגננים, שחלקם באופן לא מפתיע היו מעצבים באירוע או לפחות חברים של, שהצילו את כבודם של הישראלים:

תמונה 1 - תקרא לי רק "לי". בת 24, לומדת איפור ועוסקת באספנות של חפצים. מעידה על עצמה שהיא לא קונה דבר ברשתות מסחריות אלא מעדיפה לפשפש בשווקים. הפריטים שעליה הם מדוכנים שונים. היא מאוהבת בחצאיות קצרות וגרביונים וחושבת שהסגנון שלה הוא "פרובוקטיבי".

תמונה 2 - עדי חסדאי. בת 32, מעצבת תכשיטים למותג "מיסטו". התכשיטים בתמונה, הם שלה, החולצה והטייץ משוק רחוב בהונג קונג, הנעליים מזארה. "יש לי צורך להשתולל מול המצלמה היום".

תמונה 3- טובה מצא. גימלאית שהייתה בעברה סוכנת נסיעות. את התיק רכשה בהונג קונג, החולצה ממתאים לי, לתכשיטים המרשימים שלה אחראית צורפת בשם עמר. היא גרה ברמת גן.

תמונה 4 - ענבל הרצבר. בת 22 ועובדת באולפני הרצליה. כל הפריטים שעליה בעיצובה של דנה סידי, מלבד הנעליים המגניבות שקנתה בתאילנד. שימו לב לפרופרציות המעניינות של הלבוש.

תמונה 5 - דיוויד, בן 30, מתגורר בלונדון וכרגע בנמצא בביקור בארץ. לובש חולצה של בית האופנה המעולה "קלואק" שנסגר לפני מספר עונות, מכנסי ג'ינס של "דיזל" ונעלי סניקרס של "דיור הום" בעיצוב הדי סלימן.

תמונה 6 - הדר טנאי. בת 21, נתפסה כשהיא עובדת בבר של שוק האקססוריז ("בכלל לא ידעתי שאני באה לעבוד במקום כזה") מציינת כי רוב הפריטים שעליה עלו בקושי 40 ש', את השרוולון קנתה בתחנה המרכזית, הטוניקה של חמי והמגפיים (99 ש') משנקין. השרשרת שלה מתאילנד.

תמונה 7 - אדווה ברונר. בת 33, מעצבת שותפה למותג "תא". הפריטים שעליה הם בעיצובה למעט הנעליים שנקנו לפני כשלוש שנים בחנות בכפר סבא.

תמונה 8 - אבישג פלדשטיין. בת 35 ("וחצי!"). משקפי וינטאג' מחנות בשנקין, חולצה של אן פונטיין, ג'ינס של מאוזנר ("קניתי אותו גדול ממני בשתי מידות"), נעליים של אנטילופ. השרשרת המגניבה של אמן איטלקי לברכה בר-און.

עדי חסדאי - שוק האקססוריז, מאי 2008. גלעד בר שלו
עדי חסדאי - שוק האקססוריז, מאי 2008/גלעד בר שלו
טובה מצא- שוק האקססוריז, מאי 2008. גלעד בר שלו
טובה מצא- שוק האקססוריז, מאי 2008/גלעד בר שלו
ענבל הרצבר - שוק האקססוריז, מאי 2008. גלעד בר שלו
ענבל הרצבר - שוק האקססוריז, מאי 2008/גלעד בר שלו
דיוויד - שוק האקססוריז, מאי 2008. גלעד בר שלו
דיוויד - שוק האקססוריז, מאי 2008/גלעד בר שלו
הדר טנאי - שוק האקססוריז, מאי 2008. גלעד בר שלו
הדר טנאי - שוק האקססוריז, מאי 2008/גלעד בר שלו
אדווה ברונר - שוק האקססוריז, מאי 2008. גלעד בר שלו
אדווה ברונר - שוק האקססוריז, מאי 2008/גלעד בר שלו
אבישג פלדשטיין - שוק האקססוריז, מאי 2008. גלעד בר שלו
אבישג פלדשטיין - שוק האקססוריז, מאי 2008/גלעד בר שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully