וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנחת יש צבע

לרה רוטר

25.5.2008 / 16:15

שריל רז, אותה אנחנו אוהבים, עיצבה לקיץ שמלות בצבעים מפזזים באמת. הקהל ובחנויות התחילו למצמץ

בחודש השמיני להריונה השני, המעצבת שריל רז למותג BLUSH מוציאה קולקציה קיצית וצבעונית וטוענת "ההורמונים של ההיריון השפיעו עלי, הסגנון שלי קצת השתנה הקיץ הזה ונהיה יותר רך, נשי וצבעוני”. ובאמת נראה שהבלאש (סומק), הגיע סוף סוף לקולקציה של רז שההשראה הכללית שלה היא זו של מתקתקות ונעימות והדימוי הוא של סוכריות על מקל.

"מאסתי במונוכרומטי" היא מודה "הייתי חייבת לשבור משהו, היה לי את האומץ ללכת על צבעי יסוד כי ידעתי שזה טרנד אבל זה בהחלט כבר היה גם הצורך שלי. מה שמפתיע הוא הקושי של חנויות ושל לקוחות לקבל את הצבע, הם בוחנים דגם באדום ושואלים אם יש לי את זה גם באפור, שחור או לבן".

לצד הפריטים בירוק, כחול, צהוב ואדום יש גם פריטים מקבילים באפור ושחור. הדגמים שקיבלו את הצבעים החיים הם בעיקר שמלות קיציות בגובה הברך בגזרות שונות, שמביניהן המומלצת במיוחד היא שמלת טריקו, בעלת כיווצים בחזה וכתפיות ספגטי מסרט סאטן שניתן לשחק עם אורכן או עם רכיסתן. השמלה הזאת נראית כאילו נשדדה מארון של רקדנית בלט. שמלה צבעונית מיוחדת נוספת היא כזו באורך מקסי שנתלית מהצוואר ומותירה מחשוף עמוק בגב. גם גופיות טריקו צבעוניות, שגימורי מפתחי הצוואר והשרוול שלהן מצופים סרט סאטן בצבעוניות שונה.

יש לך רגליים לזה?

לצידם של אלו, שריל עיצבה גם פריטים בקו המוכר של "בלאש" ביניהם מכנסי ברמודה עם פנסים המלווים בחגורות עם אבזמי וינטאג' שהיא מצאה בסטוק של מפעל ישן ושמלות מחויטות למחצה הנרכסות בכפתורי טיק טק. עוד פריטים יפים בקולקציה הם טוניקה עם שרוולי עטלף שהם מעט אובר סייז מטישו כותנה וכיסים ושמלת מעטפת עם כיווצי גומי באזור הכתפיים.

סך הכל כוללת הקולקציה 12 דגמים לעומת כ-20 דגמים שנכללו בקולקציות קודמות "הקצב הואט כי בכל זאת אני בחודש שמיני" מסבירה שריל בהתנצלות. אך לצד ההאטה בעיצוב הדגמים, היא מקפידה להרחיב את שעות הפעילות של העסק והחל מהחורף הבא היא גם מתכוונת לתפור הכל במתפרה שבסטודיו "אני מעדיפה ליצור שלמות ושהבגד יעלה קצת יותר מאשר לשלח לתפירה בחוץ ולהתבאס כל פעם מחדש".

טווח מחירים

שמלות: 350-1000 ש'
מכנסיים: 240-600 ש'
חולצות: 240-400 ש'

סטודיו BLUSH: רח' לבונטין 2, קומה ב', ת"א. שעות פתיחה: ב'-ה': 10:00-16:00, ו': 10:00-14:00.

ניתן להשיג גם ב: עלמה-בעלי מלאכה ת'א, רשת רזילי, אלזה-ירושלים, זנוקה -קרית מוצקין, מיכלי- אבן יהודה, קולבים -רעננה, רוני-גבעת חיים, לה רו-נווה צדק תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully