וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזק על הנייר

לירוי שופן

25.5.2008 / 23:35

הקטלוג החדש של רונן חן מגלה מעצב מעודכן ומעניין. החנות בדיזינגוף עדיין דודתית. אולי פשוט נקנה ישירות מהקטלוג

התמונה הראשונה בקטלוג, שבה הדוגמנית הדקה לובשת שמלה כחולה כהה וארוכה מבד מבריק, מחזיקה סיגריה ומתבוננת ארוכות למצלמה, בעצם מגדירה את הלך הרוח של הקטלוג כולו: סקסיות באווירת שעות ערביים בדירה תל אביבית ישנה ונוסטלגית, כשפרטי הלבוש הנשיים והנעימים משדרים הלך רוח מאופק ומסוגנן המחוזק ברגש.

כשמדפדפים בקטלוג הקיץ החדש של רונן חן קשה להאמין שמדובר בעיצובים שלו. הפריטים הנוזליים שמאפיינים את העבודה של המעצב מפנים סוף סוף מקום העונה לחולצות, שמלות ומכנסיים שמפסלות יותר את הגוף. השמלות עשויות לפרקים מבדים עומדים, לחולצות יש מחשופים מטופלים ומעניינים. אם את גברת צעירה, או רוצה לעשות נחת להורייך בטקס קבלת התואר באוניברסיטה, יש כאן משהו עבורך.

פה יש חצאית בלון קסומה עם פסים דקיקים, שם חולצת תחרה דקיקה או עליונית נשפכת בזהב וחצאית עם דפוסי כסף נמרחים. לא פריטים מונוכרומטים ומאופקים כרגיל, אלא כאלה שמשדרים רגש ורומנטיקה רכה שהיא עכשווית ואישית מאוד. לא סתם קרדיגן הקשירה המפורסם של המעצב מוצג העונה בצילום כשהוא לא קשור, לרגע נדמה שרונן חן נתן לעצמו קצת להשתחרר. הסטיילינג בקטלוג נכון, וגם הקונספט מאד מחזק את הקשר האישי למעצב.

ברם אולם

הקטלוג מעוצב בקונספט של מחברת הסקיצות שחן מסתובב איתה בכיס האחורי של הג'ינס. לצד התמונות יש הערות עיצוביות ששופכות אור על העבודה שלו ומוסיפות עניין גדול. השאלה הנותרת היא האם באמת אנחנו זוכים לקבל משהו אחר מנסיך חולצות המעטפת והקשירות או שמא מדובר בתחפושת, שתחתיה העניינים כרגיל?

כי למרבה הצער, הכיוון האופנתי הנכון שעולה מהקטלוג לא מתממש למשל בחנות המעצב בה ביקרנו השבוע, בדיזינגוף בתל אביב. אמנם מורגשת בחנות כניסתם של בגדים עם דפוסים ALL OVER, שקצת שוברים את קשת הצבעים, שמלות יפות וארוכות וגם חולצת עטלף מעוררת עניין, אבל כדי לדוג פריטים טובים צריף לדפדף בין הרבה קולבים עם שמלות מבוגרות בצבעים אחידים וגזרות צפויות.

הקטלוג והחנות שידרו דברים דברים שונים בתכלית וניראה שהמעצב מוליך שינוי עיצובי שעדיין לא מתבטא בשטח. התחושה היא שחן רצה לתפוס איזה דבר חדש ביצירה שלו, אבל גם חשש לעשות שינוי רדיקלי שעלול להבריח את חוג הלקוחות הקבוע.

אי אפשר לבטל את היתרונות שיש לרונן חן על פני מעצבים אחרים - קשת המידות הרחבה שהוא עובד איתה והמענה שהוא נותן למתלבשות שלא אוהבות בגדים צעקניים. אבל הבנות של המתלבשות האלה יודעות שגם הן יכולות לקבל ממנו משהו לעצמן, תן להם אותו.

איפה - כמה:

טווח מחירים:
חולצות: 180-390 ש', חצאיות: 690-199 ש', מכנסיים: 220-520 ש', ז'קטים: 230-550 ש', שמלות: 179-990 ש', חגורות: 269-360 ש', תיקים: 80-1,400 ש'


להשיג ברשת חנויות רונן חן:
דיזנגוף 155 ושנקין 49, תל אביב / קניון גבעתיים/
קניון ארנה, הרצליה / קניון מלחה, ירושלים/ פרויקט ממילא, ירושלים ב"גלריית מעצבים": בקניון רננים, רעננה / קריון, קרית ביאליק ובחנות העודפים: בית טפר, תל גיבורים 5, תל אביב.
ובכ-60 חנויות אופנה נבחרות ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully