וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גברת מתיקות

אלישבע כספי

26.5.2008 / 17:50

גווינת פאלטרו מתנערת מתדמית האמא המקרוביוטית בקמפיין חדש של תיקי Tod's שיציג אותה כנחשקת בקארה קצר

חברת Tod's ?האיטלקית, המחזיקה במסורת מפוארת של עיצובים בעור ומפורסמת בעיקר בתיקים ובנעליים בעיצובה (השווים ביותר אם יורשה לי), הכריזה בפסטיבל הסרטים בקאן, כי בחרה בגווינת פאלטרו לפנים החדשים של קמפיין הסתיו של החברה ותחליף בכך את השחקנית סיינה מילר, שכיכבה בקמפיין של הסתיו הקודם. במסגרת הקמפיין, שיצולם באי קפרי הקסום בדרום איטליה, תגלם פאלטרו אריסטוקרטית איטלקייה יפהיפה, חברת חוג הסילון, ששגרת חייה תתועד ע"י הצלם מריו טסטינו.

פאלטרו שחזרה לאחרונה לאור הזרקורים, לאחר פסק זמן, נראתה זוהרת מתמיד בבכורת סרטה החדש שהוצג בקאן "שני נאהבים". שערה הארוך נגזר זה מכבר לקארה עכשווי שמחמיא לה עד מאוד, והיא נראתה נפלא בשמלות של שאנל ולנוון ובסנדלי גלדיאטוריים בעלי עקבים אימתניים.

לדבריה מזה תקופה ארוכה התרגלו לראות בה את דמות האמא המקרוביוטית (על שום הדיאטה הקפדנית שבה היא ידועה) וזה משעשע אותה ומוזר לה שהעיתונות הופתעה מהמראה הזוהר שחזרה להפגין.

השגרירה המושלמת

לצד הקמפיין החדש, יעלה באתר האינטרנט של החברה סרט קצר שיצלם השחקן-במאי דניס הופר. בסרט בן 4 הדקות, תגלם פאלטרו שחקנית המרואיינת ע"י עיתונאי איטלקי חתיך להדהים. בשלב מסוים היא נמלטת ממנו מחמת צלמי הפפראצי המטרידים אותה, בעודה משאירה מאחור את תיק ה-Tod's שלה. כמובן שהעיתונאי החתיך, הוא הג'נטלמן המושלם, מחפש אחריה כדי להשיב לה את התיק האבוד וכפי שמצא הנסיך עם הסנדל את סינדרלה, כך מוצא העיתונאי את פאלטרו בנשף מפואר ומחזיר לה את תיקה.

הקמפיין הבינלאומי יעלה בארה"ב בחודש אוגוסט ובשאר העולם בספטמבר. נשיא Tod's מעיד על פאלטרו כי היא השגרירה המושלמת למותג – מודרנית, מקסימה, אלגנטית ומאוד משפחתית. בעיניו פאלטרו היא מעין אודרי הפבורן עכשווית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully