וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פראדה לפי יום

אדר ריכטר

27.5.2008 / 0:06

קארי בראדשו מתפעלת בסרט "סקס והעיר" מאתר שדרכו שוכרים תיקים של מעצבי על לזמן קצוב. מצאנו את האתר והוא גאוני

כשמדובר באופנה, קשה להדהים את קארי בראדשו, היא רגילה להסתובב עם האנשים הנכונים בניו יורק ולא רק שהיא עוקבת אחרי הטרנדים, היא זו שמובילה אותם. לכן כשאחת המועמדות לתפקיד העוזרת האישית שלה בסרט "סקס והעיר הגדולה", מצליחה להפתיע אותה עם טרנד שהיא לא מכירה, קארי מבינה מיד וגם אנחנו, שהיא התקבלה לתפקיד. העוזרת החדשה, תפרנית מסנט לואיס, שהגיעה לעיר הגדולה לחפש אהבה, מגיעה לראיון העבודה עם תיק לואי ויטון אורגינל, ודיווחה בלי להתבלבל לבראדשו שהיא חיה בדירת חדר בעיר עם עוד 3 שותפים.

כשקארי מנסה לפתור את הדיסוננס, היא מופתעת לשמוע מלואיז על אתר שאפשר לשכור דרכו תיקים של מעצבי-על לתקופה מוגבלת, של חודש או שבוע. גאוני. לגמרי. מתי יעלה האתר שמכיר בחורים שווים לתקופות קצובות לפי הצורך? לחודש או לשבע שנים. כשזה יקרה ניתן יהיה לסמן את העולם הזה כמושלם.

התופעה של השכרת תיקים של מעצבי על אכן קיימת במציאות. אתרי השכרת התיקים מעמידים מבחר גדול של תיקי מותגים שונים, תוך התחייבות על מקוריות. המחיר לשכירות משתנה מתיק לתיק, בהתאם לרמת הטרנדיות שלו ולביקוש. המנטרה של כל האתרים דומה: במחיר אחד של תיק של מעצב על את יכולה להרשות לעצמך להסתובב עם תיקים של מעצבים שונים במהלך כל השנה.

תהליך ההשכרה כולל רישום וגביית דמי חבר (בממוצע של 9.95 ליש"ט בחודש, כשחלק מהאתרים דורשים התחייבות מינימלית של 3 חודשים לפחות), ואז אפשר לגשת למלאכת החיפוש המהנה, אחר התיק שיעשה לכן את השבוע. את התיקים אפשר לחפש לפי קטגוריות שונות, כמו טווחי מחירים, צבע, טרנדים, תיקי ערב וכמובן לפי מעצבים, ומחירם נע בין עשרות למאות לשבוע או לחודש. בחלק מהאתרים ידרשו ערבות על תיקים יוקרתיים במיוחד ואם התאהבתן, תוכלו לבדוק את האופציה לרכוש אותו.

רשימת ההמתנה מתארכת

אחד האתרים המובילים בתחום הוא bagborroworsteal.com, שמציע להשכרה בנוסף לתיקים גם משקפי שמש ותכשיטים. "סקס והעיר" רק עלה לאקרנים בארה"ב, אבל האתר האמריקאי כבר מתפוצץ מגאווה על איזכורו בסרט ורואה עצמו כמעט כמו החברה החמישית בחבורה. באתר התנפלו על החשיפה האופנתית בסרט ואפילו הקדישו לו עמוד מיוחד , עם אפשרות לקנות אקססוריז בהשראת הסרט שיאפשרו לכם לחזור על הסטיילינג של קארי.

ב-bagborroworsteal.co, שלא כמו באתרים הבריטים המקבילים, מציעים אפילו את הקולקציות האחרונות של בתי האופנה הגדולים, כמו למשל תיקים מקולקציית "צבעי המים" של לואי ויטון או קולקציית הווינטאג' המופלאה של פראדה. ברור שמחירם גבוה יותר ורשימת ההמתנה ארוכה, אבל בסך הכל הסידור הזה נראה כמו המצאה לא רעה בכלל.

הוא מאפשר לשכור תיקים לארועים מיוחדים גם כשהמשכורת ממוצעת, הוא מונע אגרנות יתר שעולה ביוקר (לנו ולסביבה), ומאפשר להתבונן מהצד במרוץ המטורף אחרי "הדבר הבא" באופנה, ובכל זאת להשתתף בו. אולי זה לא יגרום לכם לאושר ועושר, אבל לפחות תוכלו להרגיש שהם בהישג יד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully