וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מתלבשים האנשים באתר וואלה

צילומים: ינאי יחיאל

1.6.2008 / 12:23

וואלה! אופנה עם כמה מהקולגות שלה לקומה. האנשים שנתנו את ההשראה למדור "המשרד". הי חמודים, איך זה להיות בצד השני?

ראשון, באפודה - אבי משולם, עורך ראשי.
"אני רוצה כבר שנים לאמץ לוק של חבר בצוות הבכיר של הנשיא קנדי. העצלות והתחושה שחליפה לא תתקבל כל כך טוב בישיבות המערכת, גורמים לי להסתפק במראה הנוכחי, הכמעט קבוע שלי: ג'ינס של מלטין פוט, חולצה ותיקה של דיויד ששון, אפודה מכיכר מסריק ונעלים מחנות של יפאנים בלונדון. בכל מקרה לעולם! לא סניקרס."

בשמלה ועגיל נוצה, דנה דרבינסקי-טיקולסקר, עורכת ערוצי הלייף-סטייל, עורכת וואלה! אופנה.
"יש המון דברים שיותר חשוב להוציא עליהם כסף מאשר על בגדים - מסעות, שיעורי יוגה ואוכל אורגני, למשל. אבל כשמוצאים את הבגד שמשקף את מה שאתה אוהב להחצין ומחמיא לך, זו חוויה, זה מרגש כמו למצוא חבר טוב. הבעיה היא שההתרגשות הזאת היא קצרת מועד וגחמתית, מה שמוזיל ממנה. בקיצור, אופנה מעניינת בעיקר כשדה אמנותי, יצירתי להדהים. השמלה היא וינטאג' מחנות בסנטר. העגיל מדיווה".

בטי "פילסי אנד פיוריוס" - ניב הדס, עורך וואלה! תרבות.
"משתדל שתמיד תהיה איזושהי הברקה שתשבור את ההופעה הכללית שהיא בדרך כלל סולידית. חוץ מזה אני לעולם לא לובש חולצות עם שם המותג עליהן או פריטים שראיתי אצל אנשים שאני מכיר."

בשמלה, תיק אדום ומשקפי שמש - הדס ריבק, עורכת וואלה! ברנז'ה ו-וואלה! אוכל.
"מאז שראיתי לראשונה את הקליפ של No Doubt ל-Don't speak, אי שם ב-1997, אני בחיפוש מתמיד אחר שמלה כחולה עם נקודות לבנות, שתיגע בשלמות של השמלה שלבשה גוון סטפני, אחת הנשים הקוליות בתבל. 11 שנים אחרי, מצאתי את השמלה הזאת אצל נעמה בצלאל, המעצבת האהובה עלי. נעליים - פורנרינה".

בטי שירט עם כוכבים - חמי אוזן, עורך וואלה! ספורט.
"אני תמיד אומר שבגדים לא חשובים לי ושהאדם הוא זה שעושה את הבגדים ולא ולהיפך, אבל בפועל אני משקיע בזה לא מעט מחשבה ולא קונה כל דבר. מאוד אוהב בגדי רטרו, גם כדי לחוש קצת שונה וגם בגלל שזה יפה, ומשתדל להתאים אותם למגבלות הפיזיות שלי".

בשמלת פסים - דוריה למפל, עורכת וואלה! סלבס.
"יום יבוא, מפעל הפיס יאמצני אל לבו ואני אוכל להיכנס לחנויות שאני מפנטזת עליהן. בינתיים הקניות שלי מלוות בתחושת פשרה. אני לובשת את מה שאני מרגישה שמשדרג ומחמיא, לאו דווקא את מה אופנתי. אמא שלי קוראת ללבוש שלי שמרני, אני מעדיפה להאמין שהוא קלאסי. השמלה מקאלה".

בעניבה - אייל נאור, עורך וואלה! מוזיקה.
"מאז שחזרתי מיפן רציתי להתלבש בצורה אלגנטית יותר אבל נכנעתי לתירוץ שבארץ חם מדי. אחרי כתבה בוואלה! אופנה על סטייל צרפתי החלטתי שגם בפריז ובאיטליה חם בקיץ ובכל זאת הם מתלבשים בסטייל, אז גם אני יכול. החורף עם שכבות ועניבות עבר מצוין, נראה אם הקיץ לא ישבור אותי".

בשמלה אפורה ונעלי עקב אדומות - אדר ריכטר, עורכת מישנה בוואלה! אופנה ועורכת וואלה! בית.
"השמלה נקנתה באופן מפתיע ממעצב בגדי הגברים דורון אשכנזי. היא חלק מסדרה קטנה של שמלות שעיצבה עבורו מתמחה שלו דאז, עינב צוקר (שלימים קיבלה מלגה מדיזל ואח"כ פתחה עם אחותה את המותג raus ovata שנמכר בעולם). באופן כללי אני מתלבשת בסגנון קלאסי, כי זה אופנתי תמיד, אבל אחרי שהעורכת שלי רמזה לי שזה מתחיל לעייף, אני משתדלת להכניס קצת טוויסט בכל הופעה".

במשקפי שמש לבנים - טלי שריזלי, עורכת מוזיקלית בוואלה! מוזיקה.
"הפריטים שאני לובשת בצילום מגדירים פחות או יותר את הסגנון היומיומי שלי שהוא שילוב של פריטים עכשווים עם קלאסיים - כמו הג'ינס של cheap monday שהגיזרה שלהם (הגבוהה!!!) של הסקיני הכי נכונה בעיני או הטי-שירט שקניתי בהופעה של להקת ה-kills שראיתי בניו יורק בתחילת אפריל והיא חלק מאוסף של חולצות של להקות".

בקומבניזון שחור - מיה יסעור, עורכת וואלה! zone.
"אני תמיד בעד צבעים מתים, משקפי שמש מאלנבי, שרוכים צבעוניים, תכשיטים של סטודנטיות לעיצוב, גרביונים מאמריקן אפרל וכל מה שלובשים בגוסיפ גירל, והכי נגד רשתות מקומיות, מכנסיים מתרחבים, התאמות צבעים, מגפיים חומים ושילוב של כמה מותגים יקרים".

בשמלה לבנה - רוני מולה, כתבת אוכל.
"אני מבשלת הרבה יותר טוב מאיך שאני מתלבשת. בישול בשבילי הוא תשוקה ואופנה היא פשוט דרך מחוייכת וצבעונית יותר לעבור את היום. עד לפני כמה שנים הלבוש האהוב עליי היה ג'ינס וחולצה לבנה גזורה כמו בקיבוץ, עד שיום אחד בוס שלי הסתכל עליי ואמר 'זו הפעם האחרונה שאת מגיעה ככה לעבודה'. מאז הכל השתנה לטובה".

במכנסי ברמודה בהירים וחולצת פולו שחורה - חיים אברהם, כתב וואלה! zone ומאשר תגובות.
"סגנון הלבוש שלי הוא קז'ואל. טי שירט עם אמירה וג'ינס. ביום הצילומים לבשתי פולו שחורה מגולף, מכנסיים קצרים מזארה ונעליים של בן שרמן שקניתי בחנות מגניבה במזרח ברלין".

בעניבה ומכנסי ברמודה - נרקיס טפלר, כתבת תרבות:
"את רוב הבגדים אני קונה בחנויות יד שניה כמו "אדרת" או "גולואז"' ומתבלת ביוקרה ב"פלאזמה" וב"ג'יפה". אין לי סגנון אחיד והקו המנחה אותי הוא מצב הרוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully