וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזיית ערב מנצחת

אלישבע כספי

31.5.2008 / 9:45

איך ועל מה התאמצו הסטודנטיות משנקר שהתבקשו לעצב לטריומף סט הלבשה תחתונה מנצח ומה הסוד של המנצחת

בשנקר בחרו שמונה סטודנטיות מהשנה השלישית והרביעית, כולן בוגרות קורסים להלבשה תחתונה או לבגדי ים והטילו עליהן לעצב סט הלבשה תחתונה לתחרות העולמית של טריומף שמשתתפים בה סטודנטים לעיצוב אופנה מ-31 בתי ספר מובילים בעולם לעיצוב אופנה. רנן בן דוד שמרצה בשנקר, ליווה מקצועית את הסטודנטיות במהלך העבודה על הפרוייקט שארכה שלושה חודשים. לקו הגמר הן הגיעו מותשות לאחר לילות של עבודה מאומצת.

לא פשוט להכניס לפריט לבוש קטן יצירתיות וחדשנות וגם לקחת בחשבון שיקולים מסחריים וגם לדאוג שיהיה מונח נכון ויחזיק היטב את כל מה שנוטה ליפול. אבל הסטודנטיות משנקר עמדו בכבוד במשימה והציגו עבודות ראויות ומושקעות. חבר השופטים כלל את עינת יוגב – מתאמת שיווק טריומף ישראל, המעצב ירון מינקובסקי, רחל הדרי- נציגת שנקר, קרן קורינלדי – מנכ"לית משותפת במשרד יחסי הציבור ישראלי- קורינלדי וזיוה זיידלר- מומחית לרקמות.

השופטים התלבטו מעט לגבי ארבעת הדגמים הסופיים שעלו לגמר. ההחלטה על הדגם הזוכה מבין ארבעת הסופיים, המוצלחים כולם, היתה להם קשה הרבה יותר.

במקום הרביעי זכה הדגם שעיצבה ענבל דימשיץ בהשראת "נערות לוח שנה" משנות הארבעים - חמישים (PIN UP GIRLS). הדגם בצבעי כחול דנים- לבן וצהוב בתיפורים גסים המקובלים בבגדי עור ורצועות עשויות כצמות סרוגות, יצא אכן שובב וסקסי כמקור ההשראה ויחד עם זאת ספורטיבי וצעיר. קל לדמיין נערות צעירות מתלהבות ממנו.

במקום השלישי זכה הדגם שעיצבה אליה ואטין בהשראת אלת המים הברזילאית "יאמאנז'ה", ניסה לתפוש את רוח העולם התת מיימי, ולתת תחושה שאצות, רשתות, צדפים ואלמוגים עלו ממעמקי הים וכמו בנו את הדגם שיצרה.

טטיאנה פוגרובניאק עיצבה את הדגם שזכה במקום השני. דגם האלגנטי בצבעי חול מדבר רכים ובשילוב פסי סיליקון שנבנה כולו ע"י המעצבת (חלק מהדגמים עוצבו על בסיס דגם של חזיית טריומף פשוטה, אך הבנות שזכו במקום הראשון והשני בנו גם את החזיות בעצמן, פרוייקט הנדסי מורכב למדי). השראה שלה היתה לדבריה: הקווים הזורמים והרכים של נופי הטבע שהזכירו לה את קימורי הגוף הנשי.

במקום הראשון זכתה הסטודנטית מאריה לאויגינה והדגם בעיצובה, יזכה להשתתף בגמר הבינלאומי שיתקיים בבייג'ין בסמוך לטקס פתיחת האולימפיאדה באוגוסט 2008. הדגם עוצב מתוך שאיפה להביא את ההלבשה התחתונה לרמה של בגד ערב לכל דבר, כך שניתן יהיה ללבוש אותו גם מתחת לבגד שקוף אך מבלי שיהיה וולגרי או חושפני מידי.

המעצבת בחרה בבד סטן משי בצבע סגול עמוק ובקישוטי רקמה עשירה של אבני סוורובסקי, חרוזים ופנינים והכל בתפירה איכותית, מחשוף גב מצוין שבנוי כשמלת ערב, ובכלל יצרה דגם נאה שהיה מונח היטב על הגוף.

הזוכה בתחרות העולמית יקבל 15,000 יורו, והסט בעיצובו יצא לייצור מסחרי, במספר מוגבל של 10,000 יחידות. הזוכים מקומות השני והשלישי בתחרות יזכו אף הם בפרסים כספיים של 10,000 יורו ו- 5,000 יורו בהתאמה. שלוש הזוכות בישראל תזכנה אף הן לפרסים כספיים מחברת טריומף ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully