וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבוד גב' יהלום

29.5.2008 / 16:53

סטודנטיות בשנקר מארחות את הגב' סוורובסקי, עם שמלות שחורות קטנות ומנצנצות, בערב גאלה חגיגי

יח"צ - חד פעמי

תצוגת האופנה של תלמידי שנקר ממגמת עיצוב אופנה, התקיימה ביום רביעי, במסגרת ערב הגאלה השנתי של שנקר, בו הוענק תואר כבוד לנדיה סוורבסקי.

השמלות שהוצגו עוצבו במסגרת קורס "השמלה השחורה שלי", בו בחנו הסטודנטים את מיתוס 'השמלה הקטנה', כפי שבא לידי ביטוי בחזונה של קוקו שאנל. הם ניסו לחבר בין אופנה עילית (הוט קוטור) לאופנת רחוב, להמונים, תוך שילוב אבני סוורובסקי כמובן. בחרנו להתמקד בארבע שמלות נבחרות. (מנחה עיצובי: רונן לוין; מנחה טכנית: דליה כהן בת-שמעון).

צילום וידאו: רועי בן נעמי
עריכת וידאו : אייר ענבר

הדס בצלאל, שנה ד'

"עיצבתי שמלת ערב אלטרנטיבית, השואבת השראתה מנעלי טיפוס הרים. תהליך העיצוב התחיל בקולאז' וירטואלי של תצלומי נעליים וסוליות, והמשיך בחומרים מעולם האקסטרים, כמו חומרים דוחי מים, רשתות, בד נדבק להקשחת זוויות בנעל, מחברים ממתכת ואבני סוורובסקי, שיוצרים תחושה דרמטית וספורטיבית כאחד."

עילית תמיר, שנה ד'

"עיצוב השמלה שלי הושפע משיטוטי רחוב בין מנהטן לקווינס, מהמעבר החד בין ה"גלאם" של חיי הלילה העירוניים, לאפרוריות הגסה של הפרברים. במנהטן צפיתי באנשי המטרופולין הגדול יוצאים לבלות במיטב מחלצותיהם, בעוד שבקווינס ראיתי הומלסים זרוקים ברחובות, לבושי סחבות ועוני.

רציתי ליצור משהו שמשלב בין השניים. שאבתי השראה גם מדמותה של קורטני לאב, המייצגת בעיני את הקוטביות שבין גלאם לטראש והתמקדתי גם בדמותה של סולנית להקת "HOLE"
שמביאה איתה שיק שמחבר בין מראה קוטור ללוק זול קיצוני."

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

ניבה דגני, שנה ד'

"ההשראה שלי לשמלה היא סיפור מהמיתולוגיה היוונית, שמסביר את חילופי העונות על פני כדור הארץ - בתה של פרספונה, אלת האדמה, עזרה מידי שנה לאמה בטיפוח היבול והצמיחה, ויום אחד נחטפה על ידי האדס, אל השאול, שהפך אותו לאשתו ולמלכת השאול.

בעקבות צער אמה פקדה בצורת קשה את העולם, והאדמה הפסיקה להניב כל ירק ופרי. על מנת להציל את בני האדם מרעב הסכים זאוס, מלך האלים, להחזיר את פרספונה לאמה, אך רק לחצי שנה. עם חזרתה לזרועות אמה מתחיל האביב וממשיך לקיץ, ועם חזרתה להאדס בשאול, מגיעים הסתיו והחורף.

פרספונה היא דמות מורכבת בעיני, היא גם אלת האביב והפריחה וגם אלת השאול, המוות וההכחדה. בשמלה הקטנה השחורה ביטאתי את הפריחה ואת העושר. התמקדתי בפסלים של אלות יווניות, רציתי ליצור תנופה של בד ,כאילו הוא מפוסלת באבן, ליצור דמות הרואית וחזקה שתסמל את הגלגול השני של פרספונה כאלת השאול. החומרים שהשתמשתי בהם: טאפט-משי ורשת לייקרה. הטיפול בבד הוא בשיטת הדפסה שהמצאתי. רקמתי וקישטתי באבני סוורובסקי".

מירי לביגינה, שנה ד'

"ההשראה לשמלה באה מן האלגנטיות של סגנון הארט-נובו ועבודותיו של האומן גייגר (HR GIGER) שיצר את המפלצת לסרט "הנוסע השמיני".

בעולמו של גייגר מתקיימים אותם הקווים, הזורמים בצורה כל כך הרמונית בארט-נובו, אבל בצורה הרבה יותר קיצונית. בקולקציה שלי השתמשתי במגוון רחב של חלקי מתכות, שרשראות, חרוזים
ואבני סוורובסקי."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully