וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדיחת סטייל

אלישבע כספי

2.6.2008 / 10:24

האם זו תאוות פרסום שגרמה לבית נינה ריצ'י לשלוח את שרה ג'סיקה פרקר לבכורת הסרט ב-N.Y בשמלה משומשת?

מעידה מהסוג הזה היא חומר בעירה טוב לצהובונים כאשר היא מתרחשת אצל כוכבת מהשורה. כשמדובר בשרה ג'סיקה פרקר זה כבר מרגיש כמו פרק מ"סקס והעיר". כל כך ג'וסי שזה כבר שקול לסצנת סקס עם סמנתה.

מעשה שהיה כך היה, בבכורת הסרט "סקס והעיר" בניו יורק, אחד הערבים החשובים והמתוקשרים בקריירה של פרקר, כשכל העיניים נשואות אליה ובעיקר אל מה שתלבש, בחרה ג'סיקה פרקר בשמלת המעצבים מרהיבה שלוקטה לכאורה בקפידה מתוך 40 תלבושות שנבחנו כאופציות אפשריות לאירוע.

שמלת סטרפלס נהדרת עשויה שכבות, מבד בעיבוד מקומט, בצבע כסף זוהר, בעיצובו של אוליבייר טיסקנס (Olivier Theyskens ) מבית נינה ריצ'י.

תמימה ולא מוכנה לבאות, יצאה הכוכבת אל העולם והצלמים רק כדי לגלות חיוכים של שמחה לאיד, על כך שדיוות האופנה, על הסטייליסטית שלה ובקיאותה בתחום, כשלה והולבשה בשמלה שכבר נלבשה על ידי כוכבות אחרות באירועים פומביים.

ערב הבכורה עוד עבר בניחותא אבל בבוקר שאחרי סיפרו לפרקר העיתונים ואתרי האינטרנט כי אותה שמלה בדיוק נלבשה לא מכבר ע"י אשת החברה לורן (דייויס) סנטו דומינגו לנשף התלבושות המפואר והמדובר שנערך במוזיאון המטרופוליטן בתחילת חודש מאי, שהיתה מלווה לא פחות מאשר במעצב אוליבייר טיסקנס בכבודו ובעצמו. וכי גם השחקנית לינדסי לוהן לבשה את השמלה לצילומי פרסומת בכיכובה לפני חודשים אחדים.

שרה ג'סיקה מספרת, שבזמן המדידות היא ציינה בפני טיסקנס את פליאתה מכך שעדין לא לבשו את השמלה וכי הוא הבטיח לה שהשמלה אכן טרם נלבשה.

כל הנושא מעורר הקנאה של השאלת שמלות מעצבים לכוכבות קולנוע הוא לגמרי עסקי. הכוכבת מקבלת דגם מעצבים ייחודי וזוכה להיות הראשונה שלובשת אותו. היא מעניקה לבגד את הזוהר האופף אותה ובית האופנה זוכה בפרסום אדיר. בדרך כלל גם הדגם הנלבש הופך למבוקש במיוחד אצל אלה היכולות להרשות אותו לעצמן.

מדובר בסוג של נצלנות הדדית שעובדת לטובת שני הצדדים, אלא שהפעם, נידמה שבית האופנה של נינה ריצ'י הרחיק לכת. שרה ג'סיקה עצמה בתגובה שנתנה לעיתון ניו יורק טיימס, ניסתה להמעיט מחשיבות האירוע ואמרה שבתמונה הכוללת לא מדובר באירוע בעל חשיבות גדולה (יחס שפוי לאופנה זה הכי שיק) אבל מדובר לדבריה בהתנהגות לא אתית ומאכזבת ובנוסף גם קצרת רואי. רוצה לומר: אין מצב שאני לובשת בעתיד שמלות מבית נינה ריצ'י.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully