וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

והיא גם מצחיקה!

לרה רוטר; צילומים: ינאי יחיאל

10.6.2008 / 0:27

יש לה שמלת קליידוסקופ מופלאה, שמלת פיירו, בן זוג בשנקר, והיא ניראת מדהים בבגד ים רטרו. ינאי יחיאל מצלם את שני לקס

שני לקס, בת 26, הגיעה לתל אביב בגיל 22 מקיבוץ דליה שבצפון. חייתה שנתיים בארה"ב וחצי שנה בהודו שאליה היא מאד רוצה לחזור. היא עובדת בחנות הנעלים "שופרא” (וכמתבקש, רוב הנעליים שלה משם), עובדת במועדון "ברזילי" כברמנית וגם מבלה שם בימי שישי "זה ההום בייס שלי.”

הבגדים שלה הם תמיד מחנויות יד שנייה, או של המותג המעולה Insight או "מאמריקן אפרל". “'זארה' ו'מנגו' זה לא בשבילי". יש לה אוסף שלם של פריטים ואקססוריז שעיצבו חברים. "באופן כללי אני נוטה להגזמות בלבוש, אבל מנסה למתן כדי לא לגרור הערות שלא בא לי לשמע. גם תגובות טובות לא תמיד בא לך לשמוע. אני אוהבת זרוק, אייטיזי ורטרו ובעיקר מנסה לשלב בין דברים שלא קשורים אוטומטית”.

מוקדי הסטייל בעיר מבחינתה הם המוכרות ב"שופרא" "יש להן את זה” היא פוסקת ואנשי דרום תל אביב בעיקר. "בפלורנטין ובדרום העיר יש אנשים עם סטייל, בטח שלא ב'אפ טאון'”. מי שהכי מעריך את הסגנון שלה, היא אומרת הן נשים או גברים עם צד נשי מפותח. "בד"כ ההערות היותר בונות מגיעות מנשים או מאנשים שמתחברים לאופנה בקטע של אמירה”.

לקס הצטלמה עם פריטים שבן הזוג שלה, דור חן, שלומד בשנקר, הכין. כמו אוברול פוטר של תינוקות וחולצת וולן לבנה ועם פריטים נוספים שעוצבו על ידי חברים כמו אילון ברגמן שעשה לה שרשרת בדמוי עץ ריח לאוטו או של הסטייליסט עומר פוזנר שממנו היא לוקחת חגורות ונעליים לאוסף שלה.

עוד בתמונות: שמלה של אמריקן אפרל, אוברול קצר של אינסייט, שמלת קליידסקופ מחנות יד שנייה ומשקפיים מחנות הוינטג' ברח' טשרניחובסקי בתל אביב, אשת חיל.

  • עוד באותו נושא:
  • שני לקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully