וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצאות ותצוגות בביוטי סיטי- מחר

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

3.6.2008 / 19:26

לאירוע יש שם בלתי אטרקטיבי של פרוייקט בנייה, אבל התכנים בתערוכת "ביוטי סיטי 2008" שנפתחת מחר, ניראים מבטיחים

מחר תפתח תערוכת האופנה ביוטי סיטי 2008, שם של פרויקט בנייה שמאחוריו תערוכה עם אירועים מבטיחים. את התערוכה שזוכה לקידום מכירות שלא ניתן להתעלם ממנו מארגנת רשת סופר פארם ויהיו בה דוכנים של כ- 40 מותגי קוסמטיקה פופולרים מהארץ והעולם שיציגו את החידושים שלהם. אבל המעניינים יותר לטעמנו הם אירועי התוכן.

לאורך שלושת ימי התערוכה יערכו במקום תצוגות אפנה של מותגים בינלאומיים מובילים כמו גוצ'י, כריסטיאן לקרואה, דולצ'ה וגבאנה, רוברטו קוואלי ועוד. יהיו מתחמים של מעצבי אפנה, תכשיטים ואקססוריז מישראל בינהם קרן מזרחי, HEART BREAKER, סאבוטאז' ארט ג'ינס, GRUNDLAND, בלינקי (עידית אור), מירלה & איה – מעצבות התכשיטים ועוד.

יהיה NAIL BAR של מותג הציפורניים סאלי הנסן שאפשר יהיה לקבל בו טיפול מניקור, שדרת מאפרים של רבלון ומתחמי שיער ענקיים של שוקי זיקרי ושל 'וולה', בהם יוענקו טיפולי שיער ותספורות בתשלום.

עוד יהיו הרצאות מסביב לשעון: מיכל דליות היא הסופר-דופר נני תדון בשאלה מדוע קשה היום, יותר מאי פעם, להיות הורה ; סנדרה רינגלר תדבר על הטרנדים באופנה לקיץ 2008 ; אילון בן יוסף ירצה על גרפולוגיה (לא, לא על עיצוב שיער) ; ורדה רזיאל ז'קונט על אהבה בפנטזיה ובמציאות ; ענת הראל על אורח חיים בריא ; ירין שחף על איפור יום ואיפור ערב לקיץ 2008 ; הסקסולוגית איריס בר און על תקשורת בין המינים ; ד"ר חיים סדובסקי ירצה על "הדברים שהרופא לא מספר לך" ; הסטייליסטית וכתבת האופנה מ"לאישה" מרב פרנק תרצה על "סגנון אישי, יש חיה כזו?" ושרה אנג'ל תדבר על סיפור חייה.

מי שקנה בסופר פארם ב-99 ש' ומעלה יוכל לקנות כרטיס לתערוכה ב-15 ש'. ואפשר לקנות כרטיס ב-30 ש' בקופות האירוע.

את היריד מפיקה חברת פרומרקט ואת מיצגי האופנה מפיקים ומביימים חברת רייף המאירי.

BEAUTY CITY 2008
4-6 ביוני 2008
יום ד' – 12:00-23:00
יום ה'- 10:00-23:00
יום ו'- 9:00-18:00
גני התערוכה ת"א, ביתן 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully