וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה תגיד פטרישיה?

אדר ריכטר ודנה דרבינסקי-טיקולסקר

5.6.2008 / 11:50

שרה ג'סיקה פרקר השיקה ליין אופנה עממי ועכשיו קריסטין דיוויס מפנה עורף לאופנה עילית ותעצב לרשת בתי כלבו מצפון קרוליינה

קריסטין דיוויס כניראה הפנימה שמה שנתן ל"סקס והעיר" את הבולטות הגדולה היא האופנה והחליטה להמר על הכיוון הזה.
המציאות מלמדת שבתחום המשחק, משתתפות הסדרה לא נופלות על התפקידים שישחזרו את ההצלחה וההכרה שהן זכו להן תודות ל"סקס והעיר" ודיוויס תהמר על המניות שלה כאייקון אופנה, בתקווה שהסדרה הפכה אותה לאוטוריטה בתחום, ברמה זו או אחרת.

ניראה שלמרות שפטרישיה פילד, הסטייליסטית המוכשרת של סקס והעיר, מלבישה את השחקניות בעיקר בבגדים של מעצבי על, הן עדיין מתחברות יותר לבגדים לבישים ולא פנטסטיים.

הראשונה לצעוד בנתיב הפופולארי היתה שרה ג'סיקה פרקר, שהשיקה לפני כשנה ליין בגדים במחירים עממיים ל-Bitten, לפני מספר ימים הודיעה קריסטין דיוויס שגם היא צועדת בנתיב של האופנה הנגישה, מפנה עורף לבגדי העילית שגודשים את הסרט ומילאו את הסדרה ותשיק קולקציה על שמה, לרשת בתי הכלבו האמריקאית Belk, שמקורה בצפון קרוליינה.

הקולקציה, אשר תושק בסתיו הקרוב, תכלול שמלות, ג'ינסים, תיקים, נעליים, תכשיטים ולנז'רי ומחירי הפריטים ינועו בין 40 דולר ל-240 דולר. בהודעה לעיתונות אמרה דיוויס כי "החנות היחידה שהייתי חושבת לעצב לה ליין של בגדים היא Belk. גדלתי על Belk והייתי חוסכת את דמי הכיס שלי כדי לקנות שם. אני מרגישה שאני מבינה מה נשות הדרום רוצות ללבוש".

במקביל, פרקר מנצלת את המומנטום של עליית הסרט "סקס והעיר" לאקרנים ומשיקה את הקולקציה השלישית בליין הבגדים שלה - כל פריט במחיר מקסימלי של 9 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully