וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרצופה של המדינה

לירוי שופן

7.6.2008 / 10:14

האם נירו לוי עם פרצוף ה"החבאתי את השש בש מתחת לז'קט" הוא המתלבש הישראלי שאליו צריך לכוון בגדים לא מעזים?

איזק, אולי אחד השחקנים הוותיקים הפועלים בשדה השחון של עיצוב האופנה הגברי בארץ, משיק קולקציית קיץ חדשה שמאופיינת בניקיון חמור סבר ובפשטות. בחנותו היפה ברחוב דיזינגוף בתל אביב בולטת פלטת הצבעים של בגדי הקיץ שעיצב, שנעה באופן עצור בין בז' בהיר לאפורים ושחורים, עם נציגות מוגבלת בהחלט לצבעים אחרים.

בישראל כמו בישראל, בגדי מעצבים לגברים מכוונים בעיקר לקהל המתחתן וכניראה מהסיבה הזאת איזק מעצב בעיקר לבוש מחוייט. חלק הארי מן הקולקציה בחנות מורכב מחליפות, שזוכות למספר גזרות מאופקות ומדוייקות.

איזק, שמקפיד באופן קבוע להישאר מעודכן בהלכי הרוח של האופנה העולמית עשה העונה בחירה מעניינת. אמנם החליפות שלו מעוצבות ונתפרות על פי כללי הטקס של השנים האחרונות, כלומר מכנסיים צרים ובלייזר קצר וצר אך דווקא הדשים שהופכים להיות צרים יותר ויותר לאחרונה, מקבלים אצלו נפח בולט. גם בחליפות של שני כפתורים, בהן הדבר פחות מקובל.

התוצאה הסופית מרעננת ונכונה. למעט חליפה אחת בעייתית מאוד מפשתן מצופה ומבריק, החליפות נטולות משחקים מיותרים, קלאסיות, עם גזרה הדוקה ועדכנית. רק לאחרונה נראה שחקן "הפמליה" אדריאן גריינר עם חליפה בסגנון דומה.

למה צווארון ענק?

גם החליפות המודפסות או אלה עם האפליקציות שומרות על הפשטות המאפיינת את הקולקציה כולה. אך הניקיון כנראה פסח על גזרותיהן של מספר חולצות בחנות שזוכות עדיין, כנראה מתוקף בקשות הקהל, לצווארונים ארוכים במיוחד. אין צורך להסביר מחדש כמה המונית וחסרת אופי ההתעקשות של כמה מתלבשים "סטייליסטים" להוציא צווארונים ענקיים מעל לדשי הבלייזר.

חלק מן הקולקציה מנסה להיות קז'ואל איכותי והוא מצליח במשימה בצורה מסויימת. יש כמה זוגות של מכנסיים מחוייטים קצרים וקולעים, יחד עם מכנסיים ארוכים אחרים ונאים, וגם מבחר של חולצות פשתן קצרות וחלקות, אבל אין מספיק כאלה. זכורים עדיין המעילים המרשימים (אולי הטובים ביותר שנצפו בארץ) שעיצב איזק בחורף האחרון, ונדמה שאף פריט קז'ואל העונה לא זכה לתשומת לב דומה, וחבל.

הבחירה בנירו לוי כדוגמן הקיץ של איזק, קצת מצערת. הוא כניראה אמור היה לצקת את אישיותו הישראלית לתוך החליפות המהונדסות. אבל הבעת ה"החבאתי את השש בש מתחת לז'קט" שלו בעיקר מחדדת תחושה של חוסר תעוזה שמאפיין את מי שמעצבים לגבר הישראלי.

מעצבי בגדי הגברים פה לא מאמינים עד הסוף שיהיה קל למצוא פה בחורים וגברים שיעיזו ללכת על קזו'אל מתוחכם באמת. לרוב הם חושבים שהמתלבש הממוצע פה הוא נירו. אבל המתלבש הגברי הוא יותר דינמי מזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully