וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דברו קצר

9.6.2008 / 16:22

לא חייבים רגליים מושלמות, ארוכות, דקות, שלא נגמרות. צריך רק קצת להתיידד עם הרגליים ולהפגין הליכה עם ביטחון. 10 זוגות מומלצים של מכנסיים קצרים

זה לא נועז, זה נוח

דינה גלאס קראה למכנסי הקיץ שלה 'שורט מלחים', פשוט כי זו התחושה שהם מעניקים. היא מודה ש"מאז ומתמיד היתה לי פנטזיה ללבוש שורט, אבל זה לא הקטע החזק שלי ולכן אני תמיד שמחה לעשות לאחרות". בכל אופן היא מדגישה שמכנסיים קצרים זה כבר לא עניין של נעוזות, אלא של נוחות. המכנסיים מגיעים בכחול וג'ינס ובקרוב בצבעים נוספים. 360 ש' בדינה גלאס, רח' נחמני 35, ת"א.

הורה

כל מכנס קצר שמסתיים במכפלת הדוקה לרגל, יוכיח שאתם שולטים במה שהולך הקיץ. בקאלה קשרו גם סרט במותן, כדי להחיש את מראה הרטרו. 270 ש' בקאלה, דיזנגוף 184, ת"א' מרכז בעלי מלאכה 12, ת"א.

קלאסיקה

קלאסיקה של קיץ - מכנסי ג'ינס קצרים במראה הגזור. באים טוב עם כפכפי הוויאנס וגופיית סבא. אפשר לקחת ג'ינס ישנים ולחתוך לבד, ומי שלא בא לו כל ההתעסקות הזו - 119.90 ב-PULL AND BEAR.

אוברול שורט

יוסף מציג בקולקציית הקזו'אל החדשה שלו, את האופציה השלמה למכנסיים הקצרים: אוברול שורט. הטרנד מחייב צמידות לירך ו-י' הוסיף גם כפתורי לבבות בחלק התחתון. למעלה נראה טוויסט בצורת חלק עליון א-סימטרי ואפילו שילוב מעניין של שרוול רשת קצר בחלק הימני. 499 ש' בחנויות של יוסף וחנויות אופנה ברחבי הארץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בנונשאלנט

לרדת עם הכלב, לרדת עם הפח, לקפוץ לפיצוציה, ללבוש מעל לבקיני, לבקש מהשכן כפית סוכר - קצרים נינוחים בלוק סקסי. גם המחיר נעים - 49.90 ש' ברשת אינטימה.

המחוייט

רותם סלע במכנסיים לבנים קצרים, במראה קצת פחות נערי, שמאפשר להוסיף עקבים ולמנף את הרגליים. נסו אתם בחתונת שישי בצהריים על חוף הים. 189.90 ברשת לוצ'י.

דיסקו

מכנסיים קצרים שיהבהבו לכם את הצורה. צרפו להם נעלי אולסטאר וגופייה וקבלו את לוק הפלאשדנס. 430 ש' בדיזל.

המאופקים

הצבע: תכלת מאופק, הגזרה: משרדית. הצמד דולצ'ה וגבאנה מציעים את גרסת ה'פאשן' של השורטס, לקו הצעיר שלהם, D&G. עוד הצעות באתר הרשמי:

קייט מוס

סוף סוף פריט צבעוני וייחודי באמת, בעיצוב קייט מוס לטופשופ. הסגנון הוא האינדי(אנה) שיק, אקזוטי, עם השפעות מאצ'ו פיצ'ו. המכנסיים עשויים 100 אחוז כותנה, עם רקמה משולבת מראות. מחיר: 70 ליש"ט ב-topshop.com.

בלון

הלוק הבלוני שמציעים קסטרו, גם למעלה וגם למטה. החגורה מצמידה אותן למותניים, הפנסים מצמידים אותם לירך. תחליפו חולצה ותקבלו לוק שונה. 179 ש'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully