וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליס בארץ הפלאות

טלי שריזלי

11.6.2008 / 12:20

האם נזם באף, ראש מגולח, דייט עם ג'אגר וחיים בחוג הסילון מספיקים כדי לפנות את קייט מוס מקמפיין? אליס דלאל מדגימה שכן

לפני שבוע נזדעק כל עולם האופנה על רקע החלפתה של האיקונה הבלתי נגמרת, קייט מוס, בצעירה אלמונית יחסית בשם אליס דלאל (Alice Dellal) כפרזנטורית של חברת ההלבשה התחתונה Agent Provocateur. ההגיון הבריא דורש לדעת - מיהי בעצם אותה אליס דלאל, הצעירה ממוס בכ-14 שנים אשר בהינד עפעף כבשה את אחת הפסגות הנחשקות ביותר בעולמה של דוגמנית, כפרזנטורית של חברה מבוקשת ועוד כמחליפה של לא אחרת מאשר הגברת מוס?

עבור אלה שלצד מזון, ניזונים בעיקר ממגזינים, אתרי אופנה ותמונות פפראצי, הבחירה בדלאל בוודאי לא הגיעה כהפתעה. בשנתיים האחרונות עיטרה דלאל אינספור עמודי כרומו במיטב המגזינים האלטרנטיביים בינהם NYLON, ID ו- Dazed and Confused. היא נצפתה באינספור תמונות פפראצי, על שטיחים אדומים (וזאת בעיקר על רקע המיליה עמו היא מסתובבת) ושימשה כמוזה ומודל של כמה מהצלמים החמים היום כמו מריו טסטינו ו -Will Whipple.

ובכל זאת עדיין עולה השאלה, שעמדה גם בבסיס השיר ידוע – Who The F**K Is Alice?. ובכן אליס דלאל נולדה לפני כ-20 שנים לאנדראה, דוגמנית ברזילאית והמיליונר הבריטי גאי דלאל. את חייה העבירה על קו לונדון - ריו דה-ז'נירו, כאשר חבריה וחברותיה הם ברובם יורשים ויורשות, יפים ויפות ובעיקר עשירים ועשירות. נראה היה כי עתידה על המסלול הוא כמעט בלתי נמנע בין השאר כי הסנדק שלה הוא מריו טסטינו, אחד מצלמי האופנה החשובים בעולם.

איביזה, מונקו, סן-טרופה

עוד בטרם החלה להצטלם, אליס החלה כבר ליצור לעצמה מוניטין של נערת מסיבות. בתרבות הבריטית, משפחות אצולת הממון כמו גם האצולת מדם, תופסות את המקום המרכזי במדורי הרכילות. לפני אליס, היו אלה אחותה ואחיה – שרלוט דלאל ואלכס דלאל שקיבלו תשומת לב מהפפראצי. שרלוט כבר סומנה כנערת מסיבות בלונדון, לפני שאליס בכלל סיימה תיכון ואלכס נודע כרודף שמלות, בעיקר שמלות קוטור. השיא היה כשאלכס החל לצאת עם בתה של הנסיכה קרוליין ממונקו – שרלוט קסריאגי. האחים לא השאירו את אליס מאחור זמן רב, והיא יצאה במשך תקופה עם אחיה של שרלוט – פייר קסריאגי. אחר כך דובר גם על רומן עם ג'יימס ג'אגר (על הרומן של דלאל עם משפחת ג'אגר עוד בהמשך).

החבורה הזו זוכה לאינספור אזכורים וצילומים בצהובונים הצרפתים והבריטים, בעיקר על רקע התהוללות הבלתי פוסקת. כאשר נשאלה בראיון מה היה הערב הכי מוצלח בחייה ענתה דלאל "כאשר היינו כל חבורת ה-D.C. ביחד ובילינו". דלאל אינה חושפת בראיון מה היא אותה חבורה, אך השמועות אומרות שזוהי חבורה של ילדי עשירים שקוראת לעצמה D.C כשראשי התיבות מסמלים את המילים Daddy’s Checkbook, כמה נפלא.

כרגע דלאל גרה רשמית במערב לונדון למרות שעל פי הפפראצי לא נראה כי היא עוצרת לנוח לרגע. היא נצפית במסיבות שונות ברחבי היבשת האירופאית – איביזה, מונקו, סן-טרופה ואף בארץ הולדתה, על חופי קופקבנה.

לא סתם יורשת

אך מדוע זה הפכה דווקא חוליגנית זו לאיקונה כה לוהטת? כנראה התשובה טמונה במראה המיוחד שלה שבולט בים היורשות הבלונדיניות.

הסטייל האקלקטי של דלאל, אותו החלה להפגין כבר בגיל 18, עת החלה לדגמן ולטופף על שטיחים אדומים, נראה מרענן ויפהפה להפליא לצד חברותיה המוקפדות. דלאל בולטת בעיקר בזכות הנזם באפה והתסרוקת הבלתי-שגרתית שלה. את שיערה הגולש והבלונדיני, היא מקפידה לגלח לגמרי בצד אחד. היא שוברת-מוסכמות ועולם האופנה אוהב אותה על כך. הסטייל שלה גראנג'י ופאנקיסטי והוא נראה כה נפלא לצד חברותיה העטופות במיטב יצירותיהם של לנוון או קלואה.

כאמור, כל הזרקורים מופנים כרגע אל דלאל. היא הצטלמה על ידי מריו טסטינו לכתבת אופנה בווג הפריזאי כסוג של ג'רי הול פאנקיסטית (אמו של אותו ג'יימס ג'אגר). מגזין Jalouse הקדיש לה ראיון ובגיליון האיט-גירלס של ניילון היא צויינה לצד קורי קנדי וטיילור וורן כמרענן הרשמי מהאי הבריטי.

כנראה שהרגע המכונן מבחינתה של דלאל היה כאשר צלם האופנה מאט אירווין, והעורך בפועל של המגזין Dazed&Confused, בחר בה להיות חלק מאנסמבל של הדוגמנים והדוגמניות החמים ביותר, אשר יתועדו על ידיו במצלמת סופר-8 במשך כשבוע, בעודם נעים על קו לונדון- ניו-יורק. פרוייקט זה היה שיתוף פעולה בין המגזין לחברת Armani Exchange.

בעקבות אותו פרוייקט הפכה דלאל לסוג של מוזה עבור אירווין שגם צילם אותה בפברואר האחרון למגזין Self Service בתלבושות מהארכיון של בית האופנה טיירי מוגלר. היא אף צעדה בתצוגה של ויויאן ווסטווד בשבוע האופנה האחרון שהתקיים בלונדון.

הפנים של פוסי גלמור

לפני שזכתה במינוי הנחשק ל-Agent Provocateur , אליס היתה הפנים של חברת ההלבשה התחתונה Pussy Glamour, לצד ליזי ג'אגר (אחות של ג'יימס, בתה של ג'רי הול). כאמור כעת השמועה מספרת כי דלאל כבר קיימה יום צילומים חשאי עם Agent Provocateur, ובעקבותיו הוחלט כי היא הבחורה שתירש את קייט מוס.

ללא ספק, אליס דלאל היא הנערה הנכונה של הרגע, היא מחזיקה בלוק מעניין, בחברים נכונים וסומנה במגזינים השווים. אך לפי מידת הפרסום והחשיפה, נראה כי במהרה היא גם תיעלם (ע"ע אגנס דיאן-ברברי). אם כי אולי המראה המיוחד, והיותה לא "יפה-קלאסית" יגרמו לה להישאר בשטח עוד מעבר לתאריך התפוגה של אחיותיה למקצוע. ועדיין, לא צריך לרחם על דלאל, הרי תמיד תהיה עוד מסיבה עם ה-D.C. בפאצ'ה איביזה.

  • עוד באותו נושא:
  • אליס דלאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully