וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SACK’S תציג בברצלונה

אדר ריכטר

15.6.2008 / 17:29

מותג האופנה הישראלי ישתתף בתערוכת האופנה היוקרתית, BREAD&BUTTER שתתקיים בתחילת יולי, עם ביתן שיצופה בהדפסי קולאז' ענקיים

חברת SACK’S, מותג אופנה ישראלי עם לוגו של חו"ל, תתארח בתערוכת האופנה היוקרתית BREAD&BUTTER, שתתקיים ביולי הקרוב בברצלונה. התערוכה, המתקיימת פעמיים בשנה, אכן עומדת על תקן "הלחם והחמאה" של תעשיית האפנה, והיא מציגה עשרות מותגים שונים מרחבי העולם. בין המבקרים בה ניתן למצוא קניינים, בעלי רשתות, בעלי בוטיקים ומעצבים מרחבי העולם, שמחפשים אחר הטרנד הבא.

התערוכה מתקיימת השנה בפעם ה-19 וישתתפו בה כ-1,000 חברות ומותגים. SACK’S תציג בשלושת ימי התערוכה פריטים מתוך קולקציית הקיץ שלה ל-2009. קירות הביתן בן 40 המ"ר, יכוסו בהדפסי קולאג' ענקיים, מעולם הדימויים וההשראה של הקולקציה ועל הרצפה יודפסו מספרים מעולם הספורט.

על כל מותג ומעצב המעוניינים להציג בתערוכה, לעמוד בתנאי הקבלה של BREAD&BUTTER, הדורשים להציג דגמים סופיים מתוך קולקציות חדשות, המציגים איכות, חדשנות ואסתטיקה.

SACK’S הוקמה בארץ בשנות ה-80 ומעצביה גאים בעובדה כי הם לא מושפעים מטרנדים חולפים ומסרבים להתכתב עם מגמות האופנה, היוצאות מהמסלולים של מעצבי העל באירופה. קולקציית קיץ 2008, למשל, מתאפיינת בבדים אווריריים, בצבעים שחור ולבן ולא תמצאו בה את סגנון הבוהו-שיק, פריטים בסטייל שנות השמונים או צבעי הניאון.

תערוכת BREAD&BUTTER תתקיים ב-2-4 ביולי, בברצלונה. בארץ ניתן למצוא את SACK’S ברח' דיזנגוף 219, ת"א; קניון גבעתיים; קניון רמת אביב; קניון עזריאלי; קניון ערים, כפר סבא וקבניון קריית אונו.

  • עוד באותו נושא:
  • bread & butter

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully