וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היד השורטת עברה מניקור

אלישבע כספי

16.6.2008 / 23:03

פעם ויקטוריה בקהאם קראה לנעמי קמפבל 'פרה שמנה ו'כלבה', עכשיו היא פותחת ועידת שלום ומשיקה את ג'ינס "נעמי אצל dVb"

הפעם האחרונה בה נראו שתי החברות הטובות נעמי קמפבל וויקטוריה בקהאם מחזיקות ידיים, הייתה בשנת 2003, אבל מאז מערכת היחסים ידעה עליות ומורדות. המדרון הראשון היה כשנעמי קמפבל החליטה להרהר בקול רם מול גופי תקשורת, למה באמת קוראים לבקהאם "פוש", מה שכמובן לא השאיר את הספייס חייבת וזו בתגובה ענתה ש"נעמי קמפבל היא 'פרה שמנה ו'כלבה' ורק לי יש את האומץ להגיד את זה בקול רם", כפי שדיווח בזמנו הלוס אנג'לס טיימס.

אבל לפתיע חזרו השתיים לכונן חברות תקינה וצולמו מחובקות בטקס פרסי האופנה האמריקאיים שהתקיים בתחילת החודש. ככה, בלי אזהרה מראש, בלי שראינו אפילו תמונת פפראצי אחת של שופינג משותף, קודם.

לרגל כינון יחסי השלום המחודשים, מיהרה הבקהאמית להרחיב את קולקציית הדנים שלה בקו ג'ינסים חדש בהשראת קמפבל, שנקרא "נעמי אצל dVb". קמפבל מפרגנת כמובן לגזרה החדשה והיא סבורה שחברתה החדשה עשתה עבודה טובה מאוד "כשתפשה בצורה מדויקת את מראה הג'ינס הרוקיסטי ברוח שנות השבעים".

לדבריה, היא כבר הספיקה ללבוש את הג'ינס החדש לא מעט פעמים ואנשים תמיד שואלים אותה מי עיצב אותו. מחיר הג'ינס החדש הוא 250 שטרליג והוא נמכר בינתיים באנגליה בלבד בחנויות הכולבו היוקרתיות הרודס, הרווי ניקולס וסלפרידג'ס.

כזכור קו הדנים היוקרתי של dVb, שהושק לפני כשנתיים, לא זכה להצלחה מרובה בארה"ב ולפני חודש אף הכריזו כמה בוטיקים יוקרתיים באמריקה כי הם מורידים אותו מהמדפים.

ויקטוריה בקהאם עצמה חטפה אז ביקורת מבעלי החנויות, על כך שלא טרחה להשקיע בקידום המכירות ולתרום מזמנה ליחסי הציבור של המותג שלה. הבקהאמית כלל לא התרגשה ולא השיבה למבקריה. מן הסתם השינויים התכופים בצבע שערה גוזלים ממנה שעות מספרה מרובות ואין לצפות שתמצא זמן כדי לרצות את בעלי הבוטיקים.

אבל בשקט בשקט היא הצליחה לעורר עניין מחודש סביב קו הג'ינסים שהיא מעצבת. לדבריה היא שואבת השראה בעיצוב המותג שלה, מהנעשה באופנת העילית ועכשיו היא מחבבת במיוחד את ההשפעה של שנות השבעים והשמונים על מסלולי התצוגות.

באלמנטים האלה היא השתמשה כשעיצבה את הג'ינס החדש. היא טוענת שה גזרה גורמת לרגליים להיראות ארוכות במידה שלא תיאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully