וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולך ונהיה ג'ינג'י

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

16.6.2008 / 16:57

פעם היו מוצאים בעיקר נשים בשלות ואמנותיות מהלכות בבגדים מאווררים באלמביקה. לפי הקטלוג החדש, ניראה שהמלאי מתגוון

רשת אלמביקה הולכת וגדלה. כרגע מדובר על 6 סניפים שמפוזרים במרווחים הגיונים בארץ. לרוב רואים בחנויות הרשת נשים (מגניבות יש לציין) בנות 45 ומעלה שלא אוהבות בגדים צמודים ונהנות ללבוש בגדים שהופכים אותן לאמניות מעין הוד לוק אלייק, או יוצרות סרטים דקומנטרים עם אג'נדה, מתל אביב, או מורות לקרמיקה עם כריזמה שקטה ונשית, מצפון הארץ. ובקיצור טיפוסיות מיוחדות, שמבינות את הגוף שלהן ומבינות את חשיבותה של הופעה אינדבדואליסטית, לא טרנדית בכוח ועם צבעים בלתי צעקניים.

משום מה, מי שמציגה את הבגדים של אלמביקה כבר עונה שנייה, היא מעיין קרת. בעלות החברה מודיעות בגאווה שקרת ביקשה שלא לרטש את מידות גופה שכן אין לה עניין למכור תדמית מזויפת והיא גאה בגוף שלה, כשם שהוא אחרי שתי לידות.

עד לקיץ זה הבחירה בה לא היתה ברורה, כי היא צעירה יחסית ללקוחות החנות ואינה חולקת איתן את מידות הגוף שלהן. העונה ניראה שהקשר מתחיל להתבהר. משהו באופנתיות הבינלאומית והמעניינת שקרת משדרת מתחיל לשוחח עם מפלס האופנתיות הגואה של אלמביקה.

טוניקות של היפים

הגר הצפה אלמביק, מעצבת הבית ושותפתה ד"ר ג'ודי פדלון מגדילות את נפח הנעלים המיובאות והמיוחדות בחנות, מכניסות עוד תיקים ומתגבשות יותר כבית אופנה, יצירתי, לא שגרתי ומרגש. הן מייבאות באופן בלעדי את מותגי הנעליים " אמריקן ניוד" שמייצרים נעלים שמרחפות מעל העקבים, את כפכפי "דופיס" הקלילים ואת מותג הנעליים הירוק "טרה פלנה". והנעליים המיוחדות לחלוטין נותנות לאלמביקה טוויסט מתוחכם שהיה חסר בה ומשלימות באופן נהדר את הבגדים.

בין קבוצות הבגדים החדשים שהצפה אלמביק עיצבה לקיץ זה בגדי פשתן קולוניאלים בהשראת החייל האנגלי, טוניקות בגזרת פעמון ומעין טוניקות הריוניות שמזכירות את סגנון הלבוש של ילדי הפרחים; שמלות וטופים עם הדפסי פרחים קטנים ותחרות בהשראת שנות השבעים ופריטים בסגנון תלבושת פולקלור עמים, מוטיבים של עבודות היד מאת נשות הכפר, כמו בולרו פרחוני עשוי טלאים מבד משי פראי ועוד.

הקבוצה שהיה לי פחות קל להתחבר אליה היא קבוצת בגדים בסגנון יפני שהיא הומאז' לסגנון העיצוב היפני של שנות השמונים. כלומר חצאיות, מכנסיים וז'קטים עם חיתוכים מיוחדים, נפילות של בד ומוטיבים של א-סימטריה. ובמילים אחרות: הרבה יותר מדי דרמה ופחות מדי סקס אפיל לטעמי.

מי שכן מוצלחים גם העונה ובאופן עקבי בחנויות הרשת, הם התיקים בעיצוב "אלמביקה" שהם יפים וטובים מאד לבחורות שאין להן זמן לדלל את תכולת התיק שלה וסוחבות יותר ממה שצריך, בלי נקיפות מצפון.

כמה - איפה

טווחי מחירים:
שמלות: 890 ש'
שמלות ערב: 1,200 ש'
טוניקות: 298-598 ש'
מכנסיים: 498-750 ש'
חולצות: 198-450 ש'
תיקים: 890-1,400 ש'
נעליים: 390-990 ש'

רשת חנויות אלמביקה:
תל אביב : אבן גבירול 87 ת"א.
חיפה : אלמביקה אצל ניצה, מוריה 33 חיפה.
חיפה: אלמביקה נעליים ותיקים, מוריה 33 חיפה.
ירושלים : גלריית המעצבים, קניון מלחה.
רעננה : גלריית המעצבים, קניון רננים.
רמת אביב : גלריית המעצבים, קניון רמת אביב.
בקרוב הפתיחה:
קניון הגבעה, גבעת שמואל.
קניון סביונים, יהוד.


צילומי מעיין קרת: איתן טל
צילומי תיקים ונעליים: טל טרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully