וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזיות מלמלות ותותים

טלי שריזלי

17.6.2008 / 13:20

על כל קולב פריט וצילום של מוכרת שמדגמנת אותו. בתאי ההלבשה צילום של "בחור החודש". על חנות לנז'רי מרתקת ב- N.Y

למרות שניסיון החיים מלמד, שהדברים הכי מרגשים ומעניינים נמצאים דווקא מתחת לאף, אני נוטה בדרך כלל ללכת רחוק, לחפש שם דברים חדשים ונועזים ולמצוא איזורי קניות מסעירים, עם החנויות הכי מדוברות והמותגים הכי מגניבים. אבל מה קורה כאשר צצים אילוצים שמונעים ממך לצאת את גבולות השכונה שלך, שלא לומר, גריפה שמרתקת אותך למיטה?

בנסיעה האחרונה שלי לניו יורק, נפלתי למשכב, מה שגרם לי לצריכה מאסיבית של טלוויזיה אמריקאית, על חשבון טקסטיל אמריקני. התירוץ ליציאה אל העולם החיצון, היה הרצון למצוא בגד נוח לבית, המתאים לימי מחלה ועדיף גם אחד שירומם את הרוח. בעודי חלושה ותאוות שופינג, נאלצתי להסתפק בשיטוט שכונתי. השכונה היתה איסט-וילג' והרדיוס הקילומטרי הותיר אותי בין הרחובות 3 ל-10, כאשר תוחמות אותי השדרה הראשונה והשנייה. דווקא ברדיוס המצומצם הזה מצאתי כמה שכיות חמדה שלא האמנתי שכל הזמן היו לי ממש מתחת לאף.

אני בכלל חשבתי שאקנה לי איזה טרנינג בחנות ספורט ובתור מי שרק לאחרונה גילתה את עולם השמלות, לא האמנתי שאתעכב דווקא בחנות הלבשה תחתונה. מעולם לא נמשכתי לשלל החנויות המנסות לפתות נשים (וגברים) בוורסיות תחרה שונות, בשילוב פרחים נוצצים או פרווה. תנו לי כמה תחתוני כותנה וגופייה קטנה ואני מאושרת.

ובכל זאת, לא יכולתי שלא לעמוד בפני החלון של אזליס Azaleas, בוטיק לבחורינות השואפות להיראות היטב במלבושן, אך גם במערומיהן. ההיצע של החנות, סקסי ושובב, ששם דגש על חזיות ותחתונים מעוטרים ומקושטים, צבעוניים ומקסימים, אבל נוחים.

חלל החנות הקטנטן, הצר והארוך, עמוס קולבים ומדפים בבגדים נשיים סופר-שיקיים, בגדי בית, שמלות, טוניקות, הלבשה תחתונה צבעונית וסקסית ובגדי ים. גם בחורה שנשבעה כי דדיה לעולם לא יעשו מינגלינג עם תחרה, תחפול שבי בידי אזליס.

ישבן יפה בפורטוגזית

הבוטיק הוקם בשנת 2002, ע"י סינדי קאנג (Cindy Kahng), העוקבת אחרי מעצבים צעירים ומחזיקה עיצובים שלהם, לצד פריטים של מותגים מוכרים יותר. הלקוחה הפוטנציאלית בעינייה היא נערה עירונית, המקפידה בלבושה כאשר היא יוצאת החוצה ורוצה לשמור על אותה רמה, גם כאשר היא שורצת בדירתה.

בין הפריטים המוצלחים – תחתונים של חברת Belabumbum שבפורטוגזית משמעו – "ישבן יפה", וכשמו הוא מתמחה בהלבשה תחתונה ברזילאית, לנשים עסיסיות ושובבות. קשה לעמוד בפני ה-Tiger Bikini של המעצבת Kara Janx ולכלה המיועדת מוגשים תחתונים של דניאלה סימון, עליהם רקומים משפטי מפתח כמו – Just Married או Kiss the Bride.

על כל קולב, עליו תלויה שמלה או חולצה, תלויה גם תמונת פולארויד. שמציגה את אחת המוכרות לובשת את הבגד אשר תלוי על הקולב. לשאלתי על פשר החשיפה הזו, שכן לא כל בנות החנות בורכו בנתונים דוגמניים, נענתי כי מטעמי החיסכון במקום, קאנג העדיפה שלא להכניס בובות תצוגה והפכה את עובדותיה הנאמנות למציגות חיות. כך כל בחורה יכולה להיראות כיצד נראה הבגד, פחות או יותר, על גוף ממוצע.

מלבד הפולארוידים, שהם גימיק מנצח, נוהגת החנות לבחור מידי חודש את "בחור החודש". המועמדים נבחרים מקרב החברים של צוות החנות או לקוחות גברים ותמונת המועמד הוזכה מעטרת את חדר ההלבשה – בזמן שביקרתי בחנות היה זה איזה ג'וש אחד וזה בהחלט הביך אותי למדוד חזיות מול העיניים שלו.

צוות החנות חביב ביותר, אינו מעיק אך יעיל ומסייע. כמו המכולת הקטנה שבפינת הרחוב, גם באזליס קהל הלקוחות הוא בעיקר שכונתי ונראה כי את רובם מכירות המוכרות בשמם הפרטי.

אתר האינטרנט של החנות נגיש ונוח. הוא מספק מידע על מירב הפריטים של החנות, המתחלקים לקטגוריות של הלבשה תחתונה, בגדים ליומיום, בגדים לבית, בגדי ים ואף קטגוריה הנקראת "רעיונות שובבים". בכל קטגוריה מופיעים גם ציטוטים נבחרים של צוות החנות על אותו בגד. ניתן לרכוש את פריטים גם דרך האתר, ואם ברצונכן שאזליס תשלח אותם לישראל עליכן לקנות בסכום העולה על 150 דולר. בינינו, מספיקות 3 חזיות ורודות עם מלמלות ותותים על מנת להגשים את התענוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully