וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאש המקפץ

לירוי שופן

17.6.2008 / 16:55

הגופיות הניאוניות של אוהד חיים ל- poppyseed הכי תל אביביות. איך הן ייראו באילת עם דגמ"ח קצרים וקרוקס?

הרומן שיצר את מותג הטי שירטס "שוגר דדי" פינה את מקומו לגירושים יצירתיים: כידוע, שוש ברבי הקימה את מותג האופנה הרוקרי "ברבי דול" ואילו החצי השני, אוהד חיים, את המותג "פופי סיד".

שניהם זכו גם בימי ה"ביחד" וגם בימים שלאחר הפרידה, להתעניינות תקשורתית מסיבית יחסית למעצבים חדשים, בעיקר כי הייתה הרגשה שהם הביאו משהו שמריח כמו רוח נעורים.

כנראה בגלל שאצלם זה מנומק. חיים ,27, יחצ"ן כבר מגיל 17, עשה את המסיבות המיתולוגיות של "אלנבי 58" והפך עם השנים למפיק ומעצב מסיבות ענק במועדונים תל אביביים שווים.

עכשיו, במקביל לעבודה כמפיק מסיבות "פוראבר תל אביב" עם די.ג'ייי עופר ניסים במועדון ה-TLV, הוא משיק קולקציה שלישית של טופים שהם אנדרגראונד, ניו רייב, פאנק, סטריט וור, אייטיז, ניאון, גיאומטריה, קיטש, פלסטיק ופאן.

בין החולצות יש כאלה שהעיצוב שלהן מגניב, כאלה עם ערך נוסטלגי, וכאלה שלא מצליחות להמריא, עם סמלים שבעצם לא אומרים דבר על זה שבחר ללבוש אותם, כמו למשל חולצה עם ציור של "סופר-דרדס" או ברבאבא, העשויות לרגש אנשי פריפריה מתקדמים,

במקום קיטש מודע לעצמו, נשארים עם קיטש נטול אירוניה דקה. בשילוב עם ג'ינס רגיל זו היתה פשוט עוד חולצת טי שירט שמעלה חיוך קלוש וחבל כי לאוהד חיים זורם בידיים וייב נכון שמצליח לעשות דברים מרגשים.

דרדס זה מצחיק?

קבלו למשל גופייה גיאומטרית שההדפס שלה מופשט יחסית ויש לה גזרת אובר סייז מעניינת – פריט סופר מודרני, עם אישיות ונוכחות מחשמלת. העובדה שאפשר ללבוש את הגופייה אפילו מתחת לבלייזר ולא רק עם סקיני שחורים וסניקרס משומשים בצבעי ניאון, מוכיחה שפריט כזה הוא שוס.

אבל לא צריך להחמיר עם מעצבים כמו אוהד חיים, שהאישיות המנצנצת שלו בהחלט מפעפעת לקולקציה. לזכותו ייאמר שהחולצות שעיצב יוצרות שורה קליידוסקופית וצבעונית שמגרה את העין ומזכירה את אווירת ההיפר סביב קמדן טאון.

ההדפסים שנעשים מתחת לבד, גזרות ששמורות על ווליומים משתנים, שטיפות בד ופרופורציות טובות, מוכיחים שיש פה אמביציה וכישרון לתרגם את תרבות הרחוב הטראשית. מעניין אם מחוץ לתל אביב, החולצות שלו יקלטו טוב ואם בשידוכים פשטניים מכנסי דגמ"ח קצרים וקרוקס, הן גם יעבדו טוב.

כמה - איפה

המחירים יש לציין, נקבעו במלוא הביטחון העצמי: 299-699 ש'

הטופים נמכרים בחנויות מעצבים ואופנה נבחרות, ביניהן עדהל'ה בתל אביב, דנדי בתל ברוך, אמילקה ברמת השרון וברשתות קפסולה וסנסי בקניונים ברחבי הארץ. לבירור נקודות מכירה: 054-4760245.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully