וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסמי המזרח

לרה רוטר

18.6.2008 / 18:20

בקרוב הן יפתחו סניף בקניון רמת אביב וזה נראה להן טבעי לגמרי. עדי ונועה גלר האחיות שמאחורי רשת "קאלה" הקטנה והקסומה, בבגדי קיץ חדשים

חנות "קאלה" בדיזנגוף בתל אביב, היא מלכודת מסוכנת. כשעוברים לידה, מאד מתבקש להציץ בקטנה לראות מה חדש. ההצצה התמימה הזו לרוב שואבת לדפדוף מרוכז בקולבים, אז מתחיל איזה תהליך פיתוי שבמהלכו אחד הפריטים מצליח לשאוב את הארנק מהתיק. תמיד אפשר למצוא שם פריטים מעניינים בסגנון אורבני, יוקרתי, רומנטי או רטרו, במחיר קורץ ונגיש, שעדי ונועה גלר אוספות בטוב טעם במזרח.

אז נכון, לא לכולן מתאים הסגנון של קאלה והרבה פעמים נתקלים בבעיה עם המידות, שהן לרוב קטנות, אבל בדיוק כמו הפרח שעל שמו נקראת החנות, האווירה שנודפת מהבגדים שם, היא כזו של אהבה ורומנטיות. גם אם הפריט הוא בסגנון אורבני נטול מלמלות ותחרות, עדין תופץ ממנו התשוקה שחשו אליו עדי ונועה, כשהחליטו לכלול אותו באוסף הפריטים.

במהלך שבע שנות קיומה של "קאלה", יצרו האחיות קשרים עם יבואנים ויצרנים, כך שכל נסיעה שלהן מתוכננת היטב מראש. המעצבים ממתינים להן עם הסחורות וההפתעות הן לא רבות. חוץ מאלה שכן. “אנחנו תמיד מחפשות מקורות חדשים בנסיעות. השנה,למשל, יצרנו קשר עם מעצבים שמתמחים בלבוש יוקרתי יותר. הבאנו קו שלם של שמלות ערב יוקרתיות כי הרגשנו שהביקוש בנישה הזו הולך וגובר".

כפיים לצפוניות מרמת אביב

הבחורות שמגיעות ל"קאלה" מגוונות. למרות שעדי ונועה בוחרות את הפריטים על פי מה שהן היו רוצות ללבוש, הבגדים מושכים תלמידות י"ב שמחפשות שמלה לנשף הסיום, סטודנטיות ואמהות צעירות ומבוגרות. "זה יותר עניין של סגנון לבוש מאשר גיל” טוענת עדי גלר "אנחנו עובדות על הרבה לקוחות קטנים ולא מתבססות על מעט לקוחות שקונות הרבה. הנשים שלנו הן כאלה שכיף למכור להן, התברכנו בלקוחות שנעים לעבוד איתן, שחווית הקנייה והמכירה איתן היא נעימה”.

לצד הססגוניות המדוברת של קאלה נשמעת הרבה פעמים הטענה שבקאלה יש באמת בגדים יפים, אבל האיכות לא משהו. גלר ממהרת לתקן את הרושם ואומרת "איכות הבגדים שלנו, בניגוד למה שאוהבים להגיד, היא טובה. פעם, בשוק המעצבים עשו בדיקת איכות לכל הדוכנים שהיו שם ואנחנו זכינו במקום הראשון. בכל זאת, אם קורה שיש בעיה עם בגד, כמו שיכול לקרות בכל מקום אחר, נשמח להחליף אותו”.

האחיות גלר אוהבות את העבודה שלהן וחיות אותה. בעוד כשבועיים עומד להיפתח סניף נוסף של קאלה, הפתעה - בקניון רמת אביב. ומה פתאום סניף של קאלה בתוך קניון? "זה מקום שבאופן אישי כן היינו הולכות לקנות בו בגדים" הן משיבות "כי יש בו פחות רשתות ויותר בוטיקים קטנים, אז יחסית, בתפיסה שלנו לפחות, זה לא ממש קניון". הקניון הנוצץ הוא לא בדיוק המקום הטבעי לסגנון של החנות לטעמנו, אבל אולי צריך לתת לצפוניות מרמת אביב, יותר קרדיט.

אוהבות את העבודה שלנו

קולקציית הקיץ שלהן השנה מרובת שמלות החל מכאלה יומיומיות ועד שמלות יוקרה לערב ממשי, סאטן או שיפון. יש הרבה חולצות מבדים פרחוניים, מפוספסים ומנוקדים לצד חולצות ירוקות, צהובות ובצבע חרדל, חולצות שיפון ומשי עם פייטים, הרבה רקמות בסגנון הרקמות הרומניות, חצאיות פליסה סאטן ורשימת הפיתויים עוד ארוכה.

ולסיכום עדי ונועה במשפט מחץ: ""אנחנו מרגישות מאד ברות מזל עם מה שאנחנו עושות. זה לא שאין קשיים. עכשיו, לכשיפתח הסניף החדש, נצטרך לעבוד שבעה ימים בשבוע, אבל אנחנו נהנות ומודות על כל רגע".

טווח מחירים: שמלות: 200-1,000 ש', חולצות: 150-250 ש', חצאיות: 220-320 ש', מכנסיים: 250-350 ש'.

קאלה, רח' מרכז בעלי מלאכה 12, רח' דיזנגוף 184 ת"א.

  • עוד באותו נושא:
  • קאלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully