וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת תמיכה

אלישבע כספי

18.6.2008 / 7:55

קוואלי מצטרף לרשימת המדיחים את קייט מוס מקמפיינים גדולים ומעביר אותה לדגמן בקו המשני שלו. וואלה! אופנה מחפשת נחמה

מותגים ומעצבי-על מרגישים חייבים לחדש את הקמפיינים שלהם מידי עונה או מספר עונות ולהחליף את הפרזנטורים שלהם בפנים מרעננים, מסקרנים ומעודכנים.

הדוגמנית אגנס דיין, שנחשבת לאחת הדוגמניות החמות בתעשייה, הדגימה בעל כורחה את העניין, לאחר שסיימה את תפקידה בקמפיינים של ברברי, בתום מס' עונות. הצלם מריו טסטינו, שהדיח את דיין, עורר סערה רצינית, בעקבותיה נאלץ להצהיר שהוא מאוד אוהב את דיין ובסה"כ רצה לרענן קצת את השורות.

עוד לא שככה הסערה ונראה שגם קייט מוס צועדת בבטחה יחד עם דיין על מסלול ההדחה. אחרי שדיווחנו כאן כי חברת ההלבשה התחתונה "Agent Provocateur" החליטה להעביר את מוס מתפקידה ככוכבת של הקו המרכזי בקולקציה, לכיוון ליין הכלות המשני בחשיבותו, עתה נודע שגם רוברטו קוואלי, שהחזיק ממוס ככוכבת הקמפיין, בעונות האחרונות, החליט להזיז אותה לכיוון הקו הצעיר, שלא לומר הזול יותר, של "רק קוואלי". אצל איב סן לורן פשוט ויתרו לגמרי על שירותיה, והעבירו את הקמפיין לנעמי קמפבל.

וזה אף פעם לא נעים כשמזיזים אותך הצידה, במיוחד לא כשאת דוגמנית ותיקה, כשהמחליפה החדשה שלך ב-Agent Provocateur היא דוגמנית לא מוכרת בת 20 בלבד, וכשבלוג הרכילות הפופולארי של פרז הילטון, מפרסם תדיר תמונות שלך עם הכיתוב הקבוע והמעליב: אולי כבר תפרשי!.

אבל בכל זאת אפשר לנחם את מוס בכמה עובדות:

1. יכול להיות שהמפרסמים רואים היום את קייט מוס באור שונה, כמייצגת פחות אופנת עילית ויותר אופנה להמונים, אולי בעקבות שיתוף הפעולה עם טופ שופ.

2. העובדה שבקוואלי וב–AP לא נפטרו ממנה לגמרי, מעידה על כך שהם דווקא מכירים בערכה ולא מוכנים לוותר עליה לחלוטין, מה גם שנדרשו לקוואלי לא פחות מארבע דוגמניות כדי להחליף את מוס בקמפיין סתיו-חורף 2008-9.

3. בדונה קארן שכרו את שירותיה לקמפיין הסתיו הקרוב, לאחר שהיו מרוצים מהקמפיין שהובילה עבורם באביב.

4. בימים אלה היא סיימה לצלם את קמפיין סתיו-חורף 2008-9 של סטלה מקרטני, יחד עם הדוגמנית האמריקאית פרנקי ריידר (הצילומים התקיימו אגב בבית הכפר הפרטי של מוס באנגליה).

5. אם כבר הזכרנו רווחה כלכלית: מוס מדורגת בקרב הדוגמניות, שיאניות השכר, במקום השלישי המכובד, עם הכנסה שנתית של 7.5 מליון דולר - וזו נחמה לא רע בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully