וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולים לרגל

21.6.2008 / 11:01

בעוד חטובות הירכיים מתאווררות במכנסיים קצרים ממש, המאופקות יותר, יילכו על מכנסי ברך. המצעד. איזה זוג אהבתם?

עם חולצה בפנים

קצת צמודים מדי לגוף מכדי לאוורר באמת ולאפשר ליטופים של רוחות מזגן על הגוף, אבל מאד פיין, מעוצבים ושיקים. לא מכנס לבזבז על בוקר בעבודה. בול פגיעה למקומות שצריך לשדר בהם כבוד לאירוע. 490 ש'. להשיג בחנות המעצבת ג'רי שי ברח' אבן גבירול 48, תל אביב.

גרוב הולנדי

אני גרובית, אני לא אעשה פה פוזות של כוסית ואני אצמיד למכנסיים הקצרים האלה בכיף, כפכפים פשוטים. אם את ובן הזוג שלך חולקים את אותו עובי מתניים וגודל ישבן, יש פה אפילו סיכוי לבעלות משותפת על הפריט. מכנס שיהיה טוב לפסטיבל רוחני בשיטים וגם לאחה"צ עם האופניים בשדרה עירונית. כתמיד, GSUS יודעים לעשות cool. מחיר: 644 ש'. להשיג ב-FM, רח' אבן גבירול 132, ת"א; טיילת מלון הרודס אילת; קניון גבעתיים ובכ-70 חנויות אופנה ברחבי הארץ. לבירור: 03-6816871

ספורטיבי כמילואימניק

הדגמ"ח הקצר של המותג הספרדי מברצלונה - desigual הוא כל כך לא נשי ונחל"אי עד שהוא כבר ממש סקסי. דמיינו אותו על רגליים שזופות, ארוכות ומהממות, עם חגורת בד משתלשלת, טי שירט בהירה ונקייה עם ריח של כביסה וחיוך ענק ומקסים, ותבינו מה זה מתנדבת ליברלית.
גם המחיר מתאים בעיקר לסקנדינביות עשירות 1,054 ש'. להשיג ברשת חנוניות fm באבן גבירול 132 תל אביב, הירקון 317 בתל אביב, בניין תל גיבורים 5 בתל אביב, ובחוף הצפוני - טיילת הרודס באילת.

שווה המתנה לסייל

הבייסיק. גזרת מכנסי הברך של TNT לא נשית אלא ישרה מאד. הצבע של הזוג בצילום מתאים להכל (במיוחד לוורוד עז וכחול מלכותי) ודווקא יהיה נחמד לשבור את המראה המחוספס שלהם עם חולצה רומנטית ושקופה. 240 ש'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

קלאסיקה

גאונות. מכנס נצחי שאפשר להעביר מדור לדור ויהפוך את כל מי שלובשת אותו, לכוסית מצטיינת. טוב לכל סוגי הנעליים כשכל בחירה (סניקרס, נעל עקב, מגף) תיקח כמובן את המראה למקום אחר, בעוד הג'ינס נשאר המצע האופטימלי לכל וריאציה. 450 ש'.

החיים המורכבים

סיגל דקל עיצבה כניראה את המכנסיים האלה לאלו שחם להן אבל רוצות לטשטש ירכיים וטוסיק. מכנסיים עם כל כך הרבה נוכחות עד שיש ללבוש אותם עם נעליים וחולצה שקטים במיוחד.720 ש'.

גם לרזות

המכנסיים של המותג העולמי CHLOE הם יצירת אמנות ומי שעיצב אותם בטח מוחמא מאד מהסמיכות הזו שהתארגנה לו כאן ליד פריט של סיגל דקל. מכנסיים שכדאי ללבוש עם טופ סקסי במיוחד, או עם חולצה גדולה מאד שנתחבת לתוך המכנסיים, ונעלי טניס לבנות, מה שייתן מראה אולטרה מעודכן ומפוצץ מאישיות. להשיג בחנויות המובחרות בכיכר המדינה, תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully