וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעצרו את המטוס

22.6.2008 / 17:00

נעמי קמפבל רוצה לרדת. אחרי ששיבשה את המראתה של טיסת בריטיש ל-LA, קיללה וירקה על שוטרי לונדון, בית המשפט פוסק שוב עבודות שירות

המזג החם והנטייה הבעייתית של נעמי קמפבל להתרגז, שוב עלו לה ביוקר. במשפט שנערך בלונדון ביום שישי שעבר, הורשעה דוגמנית העל בתקיפת שני שוטרים ובהפרעה לסדר הציבורי, בארוע שהתרחש לפני כ-3 חודשים בטיסת בריטיש אירוויס מלונדון ללוס אנג'לס.

לטענת בריטיש, קמפבל הפריעה להמראה תקינה של המטוס, כשקיללה וצעקה על הטייס ונעשתה אלימה כלפי שוטרים שניסו ללוות אותה באזיקים בדרכה החוצה מהמטוס, כולל בעיטות ויריקות.

קמפבל התרתחה לאחר שנודע לה שאחת ממזוודותיה לא עלתה על המטוס. יש לציין שמדובר בזמן השקתו הכאוטית של טרמניל 5 החדש בשדה התעופה של היתרו, שכלל בין היתר ביטול של כ-200 טיסות ואובדנם של כ-15 אלף פריטי מטען שלא הוחזרו לבעליהם, לאחר שמערכת רישום הכבודה קרסה.

דוגמנית העל, נוסעת המחלקה הראשונה, עוררה מהומה כשדרשה מהטייס הסבר על כך שמזוודותיה ואלה של הנוסעים האחרים לא יגיעו בבטחה ליעדן והאשימה את השוטרים כי ללא היתה שחורה, לא היו מעיזים לפנות אותה מהמטוס.

בראיון לסקי ניוז התגוננה קמפבל וטענה כי התנהגותה באה כתגובה להערות גזעניות שהופנו אליה מאנשי הצוות. "כינו אותי בכינויים גזעניים במהלך הטיסה וזו היתה התגובה שלי. קראו לי 'Golliwog supermodel'. אני לא חושבת שזה הוגן". כאשר נשאלה ע"י מי הותקפה מילולית ומי בדיוק השתמש במינוח הזה, המתאר בובת סמרטוטים שחורה מספר ילדים, ענתה קמפבל: "מישהו על הטיסה וזה לא היה נוסע".

בריטיש אירוויס דחתה את האשמותיה בעניין הגזענות ובפסק הדין נמצאה קמפבל אשמה. היא חויבה לשלם 400 דולר פיצוי לכל אחד מהשוטרים, 300 דולר לטייס, קנס כללי של 4,300 דולר ונגזרו עליה 200 שעות עבודות שירות. יש לציין שלא היא או עורכי דינה הזכירו את נושא ההערות הגזעניות במהלך המשפט. נראה שבאופן יחסי יצאה קמפבל בזול, כשהעונש המקסימלי על האשמות כאלה הוא 6 חודשי מאסר.

עוד בראיון לסקי ניוז, התנצלה קמפבל בפני אנשי משטרת לונדון והוסיפה: "אבל לגבי בריטיש אירוויס, אני פשוט חושבת שהם מגעילים". קמפבל ידועה בעברה חם המזג, בשנת 2000 היא נמצאה אשמה בתקיפה של אחד מעוזריה ובשנה שעברה פסק לה בית הדין של ניו יורק עבודות שירות שכללו חמישה ימים של שטיפת רצפות וניקוי שירותים והשתתפות בסדנה לטיפול בכעס, אחרי שהואשמה בהשלכת טלפון נייד על עוזרת הבית. קמפבל חשדה בה שהעלימה זוג מכנסי ג'ינס שהיתה אמורה ללבוש להופעה אצל אופרה ווינפרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully