וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטוריה מציגה בגאווה

אלישבע כספי

23.6.2008 / 12:26

החבילה של בקהאם מוגדלת למימדי ענק, הצרפתים שמזדעזעים מהווסט הבטיחותי לנהגים ומרק גי'קובס. 3 קמפיינים ראויים

החבילה הגיעה

ההעמדות הסקסיות של דייויד בקהאם במודעות ההלבשה התחתונה של ארמאני, הן לא עניין חדש. בימים אלה מרוענן הקמפיין בתמונות פתייניות חדשות, שצולמו בחופי מאליבו ע"י Mert Alas ו–Marcus Piggot.

בשבוע שעבר נתלתה תמונת ענק (עצומה מכל בחינה) של דייויד בתחתונים, בבית הכלבו מייסיס בסן פרנסיסקו. התקריב למבושיו של בקהאם הוא לא משהו שנשים או גברים, יכולים להתעלם ממנו. בהייה קצרה בצילום, עשויה לשכנע אתכם לחשוב כל דבר. בעיקר הירהורים נעימים על הדיווח של בקהאם שהוא לובש תחתוני ארמני כל הזמן ואף מקפיד ללבוש אותם בכל משחק מאז הצטרף לגלקסי.

הוא מודה שלאימו היה מעט קשה להסתגל אל התמונות ושגם הוא חש מעט מבוכה אחרי פרסום הקמפיין, אבל שויקטוריה לעומתם מתה על זה. קולקציית התחתונים החדשה תגיע לחנויות באירופה כבר בחודש יולי ולארה"ב בחודש אוגוסט.

שיק נגד תאונות

בצרפת כמו בצרפת, אפילו קמפיין לבטיחות בדרכים חייב להיות בעל אפיל אופנתי, ולכן הוחלט לגייס את מעצב העל קרל לאגרפלד כתמריץ לנהיגה בטוחה.

בצילומי הקמפיין רואים את לאגרפלד עומד בשעת דמדומים בצד הדרך, מאחורי מכוניתו התקועה כשהוא לבוש בחליפה עם פפיון, משקפי השמש המסורתיים וכפפות החצי המוכרות שלו ומעל הכל: וסט צהוב, זרחני ובטיחותי.

נראה שבבסיס הרעיון עומדת הסברה לאגרפלד יכול לשוות אפילו לווסט הצהוב-ניאוני המוכר, מראה נחשק וטרנדי, ויעורר חשק בנהגים להשתמש בו בשעת הצורך.

למרות שלמעשה המעצב לא נוהג בעצמו כבר שנים ומשקפי השמש לא נראים כמו פריט חיוני בעת דמדומים, לאגרפלד מצליח להיראות משכנע ומרשים למדי גם בתוך הפריט הזרחני הזו. הכותרת שמלווה את התמונה היא "זה צהוב, זה מכוער, זה לא מתאים לשום דבר, אבל זה יכול להציל את חייך".

סאמי זיבק עשה את זה קודם

מארק ג''יקובס והצלם יורגן טלר ממשיכים להפיק יחד קמפיינים פרובוקטיביים. אחרי שדחפו את ויקטוריה בקהאם לשקית קניות, הם מלבישים את הדוגמן קול מוהר COLE MOHR, בשמלת קוקטייל נשית ומעודנת, ומחזקים באקססוריז נשיים כמו משקפי שמש חתוליים, צמיד זהב ולק כהה על הציפורניים.

קול מפרסם באופן טבעי לגמרי, ובעיקר טבעי בשביל מארק ג'ייקובס, את קו ההלבשה הנשי וגם את קו ההלבשה הגברי, בו הוא נראה, כמה בנאלי, בבגדי גברים אך בחזה חשוף, לבן וחלק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully