וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העולם הוא מיטה גדולה

אלישבע כספי

25.6.2008 / 18:00

מסר משבוע האופנה במילאנו - דולצ'ה וגבאנה קוראים להסתובב בחוץ כמו בבית וקובעים: בוקסר, חלוקים ופיג'מות פסים, זה שיק

יוסף שילוח במראה הנלעג של פיז'מת פסים וכיסוי ראש מרשת בסרטי בורקס, חלוקי המשי שאף פעם לא היו לכם, אבל עדיין משמשים היטב את יו הפנר, שמסתובב איתם עד היום באחוזת פלייבוי שלו כאילו לא הומצא הטרנינג מעולם, הם בגדי חוץ לגיטימיים לפי טרנד יפה שמקדמים דולצ'ה וגבאנה.

המעצבים האיטלקיים העלו בשבוע האופנה במילנו שמתרחש בימים אלה, את תצוגת אביב-קיץ 09 שלהם ועשו תחייה מחדש לפיז'מת הפסים וחלוקי המשי. הקולקציה שלהם היא שילוב מתוחכם של מראה רשמי אך נינוח, מודרני וגם רטרו. היא מורכבת מחליפות פסים נהדרות (חליפת הפסים מזוהה מאז ומתמיד עם דולצ'ה וגבאנה, שמחזירים אותה באינטרפטציה מחודשת מידי כמה עונות), עם גימור אלגנטי של מעין צעיף בצווארון הג'קט, בסטייל המקובל בעיצוב חלוקים.

מאידך במותן המכנסיים, השתמש צמד המעצבים בגימור גומי אלסטי ובשרוכים בסגנון המקובל בעיצוב מכנסי טרנינג, כדי שיהיה נוח. עוד נראו בתצוגה: מכנסי בוקסר קצרים ממשי, חלוקי קימונו ממשי מודפסים בשחור ולבן וגם חליפות מעט אורתודוכסיות יותר, שצוותו להם עניבות צרות מאוד. הכל במראה המסוגנן והבלתי מתאמץ לכאורה, שתמיד שואפים לו.

את התצוגה חתמה באופן מפתיע, נעמי קמפבל שעלתה למסלול לבושה בחזיית תחרה שחורה, מכנסי בוקסר ממשי וחלוק קימונו מתנפנף. כאילו לא הודתה והורשעה רק יומיים לפני כן בביה"ש בלונדון בעוון תקיפה והפרעה לסדר הציבורי, עלתה מדאם קמפבל על המסלול כמו מלכה, ועוררה רחש בקהל. אחרי למעלה מעשרים שנה בתחום ועם כל הבעיות המשפטיות שהיו לה לאחרונה אפשר לקבוע באופן מוחלט שהדרך שלה למשוך תשומת לב עובדת תמיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully