וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד גיי צודק

טלי שריזלי

24.6.2008 / 13:10

כשסטרייט אבוד רצה להציע נישואים ולשכנע, קרסון, יועץ האופנה המבריק מ"טאץ' עליז לסטרייט שיעיז" לקח אותו ל-REISS

הייתי מכורה ל"טאץ' עליז לסטרייט שיעיז", הנה אני מסוגלת להודות בזה. הסדרה הזו, שגם תרגום שמה לעברית מצליח להעביר את השובבות והקסם שלה, היתה העונג שבת הפרטי שלי מדי שבוע.

לפני כשנתיים שודרה הסדרה בימי שישי אחרי הצהרים, ואני נהגתי להתישב מולה, בדרך כלל עם נשנוש ופנקס, מוכנה ומזומנה לכל הטיפים והמקומות הנפלאים שפקדו חמישיית המופלאים. מה שאהבתי בסדרה בעיקר, היה שהיא היתה כל כולה ניו יורק. החמישייה כמעט אף פעם לא יצאה מתוך העיר, ולמה צריך בעצם? מדי תוכנית זכיתי להכיר חנויות רהיטים, שטיחים, פתרונות אחסון, ספא, היכלי קוסמטיקה וכמובן בגדים.

מדי שבוע היתה טמונה בסדרה המלצת שופינג מנצחת. נכון שהתוכנית כוונה לגברים, אך פעמים רבות הבחירות של קרסון, יועץ האופנה המלבב וחד הלשון, משכו דווקא סטרייטים חסרי תקנה אל מותגים, חנויות ובתי כלבו שפונים לכלל המינים.

בעונה הרביעית של התוכנית, בפרק 218 ליתר דיוק, הגיע צוות המומחים הגאה אל ג'ף לובי, בחור שחי חיי הוללות וכעת מרגיש כי עליו לשים את הימים האלה מאחוריו ולהתמסד עם חברתו פיית'. החמישייה דואגת להפוך את ג'ף מחיית מסיבות לאדם מיושב. בתוכנית שמסתיימת בהצעת נישואין, קרסון לוקח את ג'ף ל-REISS, חנות מותג שמי שמתלבש בה, לא מקבל סירובים כשהוא שולף את הטבעת.

הסטרייט שהעיז

אחרי הצפייה בפרק, ובמלתחה המרהיבה שקרסון בחר לג'ף, ידעתי שבביקור הבא בניו-יורק, אני חייבת לפקוד את הסניף המדובר ואכן קיימתי. הסניף המנהטני של REISS נמצא ברחוב ברודווי מס' 387, בין הרחובות Broome ו-Spring, מרחק כמה פסיעות מאיזור השופינג השוקק בסוהו. אני מציינת את מיקומו המנהטני שכן המותג REISS הנו בראש ובראשונה בריטי. כמעט בכל איזור קניות מרכזי בלונדון תמצאו סניף של REISS, כמו גם באירלנד וסקוטלנד.

את הפלישה לצפון אמריקה הם ביצעו במאי 2005. הפ פתחו עם ניו יורק וכיום יש כבר סניפים בלוס-אנג'לס ובסן-פרנסיסקו. לאחרונה כבשה REISS גם את הצרפתים עם חנות מותג בתוך הגאלרי לאפייט.

הסניף של REISS בברודווי, שהיה הסניף הראשון של המותג שנפתח בארה"ב, מייצג בצורה מושלמת את הפגישה בין הבריטי לאמריקאי. הוא נראה כאמפוריום ענקי הפרוש על גבי 3000 מ"ר, עם קירות לבנים מחופים זכוכית, טפטים מטאליים ומה שכנראה היא נברשת הסיבים האופטיים הגדולה בחצי הכדור המערבי, המשתרעת ברחבי החנות.

הצווארון בריטי

רבים מכנים את REISS ה-DKNY הבריטי. אך בעוד שהתחושה כי הקו הצעיר של דונה קארן הפך לפחות רלוונטי בשנים האחרונות – נראה כי ההיצע של REISS רק הולך ומשתפר ומביא כיוון שהוא כמעין קריצה אירופאית, סופר-שיקית אך קלאסית על בננה ריפאבליק.

יש במותג משהו מאד בריטי, שניתן לזהות אותו כבר בצורת הצווארון החד והרחב של חולצות הכפתורים או בגזרת הז'קטים שלהם ריפוד קל בכתפיים וחיתוך סלים-פיט לקראת המותן.

רמת הגימור, הגזרות והבדים כאן, מוגשים ברמה הגבוהה ביותר, מה שהופך את המחירים הגבוהים למובנים יותר. בהתייחס להשוואה לDKNY, בעיני נראה כי REISS מנסה לתת מענה כפול. גם לספק פריטים קלאסייים ברמה גבוהה, בעיקר למי שזקוקים למראה מנצח בעבודה וגם לספק פריטים טרנדיים המתכתבים עם המגמות העכשוויות בעולם האופנה.

שמלת קשקשים

קולקציית אביב קיץ של REISS, נראית כמו משב רוח שמשי ורענן בלב האפור הבריטי. הצבעוניות השולטת בקו הנשי היא של גוונים אפרסקיים-ורודים לצד צהבהבים עם נגיעות כמובן של אפור ושחור. אצל הנשים מככבות דווקא החצאיות והשמלות. אם מדובר בסטרפלס בגזרת אמפייר, או בסיומת בלון, הכל מאד מעודן. מי שמעיזה קצת יותר תאהב שמלה, מהסוג שיתחבב על ויקטוריה בקהאם, בגוון שנהב בדוגמת קשקשי דג מוחצנים, או חצאית מיני בגוון זהבהב עם קפלי גלים אליה מצוות בצילומי הקמפיין בלייזר לבן אוברסייז.

חובבות הטרנדים ימצמצו מול האוברול בגוון אספרסו מעושן עם מפתח חזה בצורת וי. אולי הפריט העכשווי והמעניין ביותר באתר שעוזר להיות עכשווית מבלי להיתפס גם כקורבן אופנה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

כמו תמיד, קו הגברים תופס את רוב תשומת הלב והוא גם המנצח בקרב בין המינים. אמנם נראה כי לגבר הישראלי, מראה השכבות שאימצו לעצמם אנשי REISS לא יקסום בימים של לחות גבוהה אבל מי שיוכל לרכוש כאן פריט אחד או שניים, ינצור אותם לשנים.

בין הפריטים המעולים, חולצת כפתורים בכחול חיוור עם כותפות, קרדיגן בצבעי בז' הנראה נפלא עם גופייה לבנה ומכנסי חאקי או ג'ינס אפורים המצוותים עם חולצה ורודה ומוקסינים עדינים מזמש.

אתר האינטרנט של החברה מייצג אותה למופת. הוא עדין, נקי ושנון, כלומר מאד בריטי. יש בו צילומים של בגדי הקולקצייה האחרונה, מספר ידיעות על המותג וכמובן אפשרות לקניות. כרגע REISS מאפשרים משלוח רק ברחבי אנגליה. לאלה שמתכוונים לפוש הקיץ בחו"ל, כדאי לבדוק באתר האם קיים סניף של REISS ביעדכם. אני בטוחה שתודו לי ולקרסון.

  • עוד באותו נושא:
  • reiss

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully