וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשם הקובה

לרה רוטר

27.6.2008 / 8:20

גנית סמואלוב, לשעבר "גרדרובה" חזרה מלונדון ועברה מוינטג' לעיצוב שמלות נשף שאוהבות לשחק. והכל מתוך גאווה עירקית עזה

'אסתר ג'אן' הוא שם המותג של המעצבת גנית אסתר כהן סמואלוב, באמצעותו היא מביעה את גאוותה במוצאה העירקי. "אני עירקית שאוכלת קובה ואוהבת להדגיש את ה-ח' וה-ע'", היא מצהירה בגאווה. שמה בא לה מסבתה אסתר ושם המשפחה גנית, הוא בעצם עברות של ג'אן – "נשמה" בערבית.

אבל למרות הגאווה הלאומית והאהבה לאנשי הפרת והחידקל, הבגדים שמעצבת גנית (33) רחוקים משארוולים וגלביות לבנות ומתקרבים יותר לסטיילינג של "סקס והעיר הגדולה". "חייתי בלונדון שנתיים. לפני שנה וחצי חזרתי ארצה וניסיתי להביא איתי את הגלאם, השיק והרוח הקלילה והמשוחררת של נשות לונדון, שלא מפחדות להעז ומתלבשות בסטייל של קארי בראדשו, גם כשפניהן מועדות לאירוע קז'ואל. בארץ אין את התעוזה הזו וזה משהו שאני מנסה להביא בבגדים שאני עושה".

לפני הנסיעה ללונדון, בעקבות הבעל, היתה סמואלוב אחת המעצבות והבעלים של המותג "גרדרובה", בשיתוף עם רוית לוין. כשהגיעה לבירת הממלכה הבריטית הבינה מיד שבחו"ל העניינים מתנהלים בגדול.

"כשהגעתי לשם מיד קלטתי שאין לי מה להתעסק בעיצוב אופנה. השוק שם רווי, התחרות עצומה, שלא לדבר על כך שאי אפשר להשיג שם בדים וכדי לתפור משהו כל בעל מקצוע קורע לך את הצורה". אבל התשוקה לאופנה בערה, והפתרון של סמואלוב היה לעצב קולרי צוואר מפוארים מתחרה ברוח הווינטג', אותם מכרה בבוטיקים המובילים.

סטרפלס מכנסיים

הקולקציה הנוכחית של "אסתר ג'אן" היא הרביעית שלה. לעומת קולקציית החורף שהיתה יותר קז'ואל, בנוכחית יש שמלות ערב, שיתאימו לאחות של הכלה או אפילו את הכלה עצמה, או שמיניסטיות בנשפי סיום. לפיכך, רוב הקולקציה בנויה משמלות, בעיקר בגזרת סטרפלס, מבדים כמו משי, משי שיפון, סאטן וגם קצת לורקס. לצד כל אלה קיימים דגמים יומיומיים מכותנה משולבת ויסקוזה ולייקרה.

גזרות הקז'ואל ניתנות ללבישה בכמה צורות. דגם של שמלת כותנה לייקרה, לדוגמה, יכול לשמש כשמלת סטרפלס או קולר, כמקסי או כמיני ואפילו כמכנסיים, כטוניקה או כחצאית. כשמעמידים לידה שמלת סטרפלס לערב, מסאטן שחור, עם כיווץ במותן בליווי חגורה, קשה לנחש שאותה מעצבת הגתה את העיצוב של שתיהן.

שמלות עם הרבה אפשרויות מגיעות בליווי חוברת הדרכה. יש גם חצאית מידי אחת עם כיווצים בצד שניתן ללבוש אותה גם כחולצת סטרפלס ודגם אחד של מכנסי ג'ינס.

מחירים: שמלות: 350-1870 ש'
טוניקות וטופים: 160-450 ש'

להשיג ב: רשת חנויות רזילי, 'ישראל אריה', רח' לבונטין 2, גן החשמל, ת"א; בליץ', מרכז בעלי מלאכה 5, ת"א; כסותה, כפר אביב, משק 66, 077-9322288; שוק מעצבי העיר, מרכז הירידים והקונגרסים (גני התערוכה), ת"א, ב-14-16 באוגוסט ובסטודיו בתיאום מראש ברח' יהודה הימית, 37/11, יפו, 052-8403373, 077-9112214.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully