וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה לובשים בבזק בינלאומי?

רוני מולה; צילומים: ינאי יחיאל

30.6.2008 / 4:55

החברות הגדולת במשק עומדות בתור כדי להכנס למדור הפופולרי. והשבוע, מה לובשים בבזק בינלאומי. הלהיטים מפינת הקפה

חברת בזק בינלאומי הוקמה בשנת 1996 ומספקת פתרונות תקשורת בתחומי הטלפוניה הבינלאומית והפנים ארגונית, אינטרנט, הוסטינג, תקשורת נתונים ואבטחת המידע והשילוב של כל אלו - פתרונות אינטגרציה לעסקים. בחברה כ-2500 עובדים. רובם מעניקים שירות ותמיכה ללקוחות.

בחולצה שחורה, מכנס אפור ונעלי לק לבנות: פבל ליבוביץ', בן 26. מנהל יחידת התחשבנות וקשרי מפעילים. 6 שנים בחברה.
"אני חושב שזה יפה שבארץ יש הרבה סגנונות אופנה ולבוש, אני אישית לא תמיד מתחבר לכולם, אבל יודע להוציא את המיטב. כשאני טס לחו"ל, אני תמיד קונה את מה שאי-אפשר למצוא בארץ כי אני אוהב להתלבש בדרך כלל בסגנון אירופאי אלגנטי, שאין הרבה פה."

במכנסיים חומים, גופיה בצבע חום בהיר ועליונית: נירה אוריין, בת 36. מנהלת תחום השירות ללקוחות עסקיים בבזק בינלאומי. 10 שנים בחברה.
"את רוב הקניות אני עושה במתחם גן החשמל בת"א כי את הרשתות אני לא אוהבת. אני יכולה להנות מאד מללבוש לעבודה גלבייה מדליקה מהודו באותה מידה שאהנה מיום של סקיני שחורים עם חולצה מעוצבת ועקבים גבוהים."

בג'ינס כחול כהה, גופיה לבנה וסנדלי זהב: אורית רוקח, בת 36. מנהלת שיווק (שיחות). 3 וחצי שנים בבזק בינלאומי.
"לדעתי, אופנה חייבת להתאים באופן אישי מבחינת הנתונים הפיזים והאישיות. בעיניי זה נורא שנשים לובשות ג'ינס מאוד נמוך גם אם המותניים לא מתאימות לגזרה הזאת, או לובשות סקיני כשיש ירכיים רחבות. הנעל שלי היא תמיד על עקב, כנראה שלא תתפסו אותי לעולם עם נעל שטוחה או עם פאייטים, סרטים, פרחים ופרפרים – אבל Never say never"

במכנסיים שחורים וחולצת פסים בהירה: ליאת חיניץ-אברהמי, בת 28. אחראית כוח אדם. 3 שנים בחברה.
"בדרך כלל אני קונה את הבגדים בחנויות בוטיק קטנות ומשתדלת להימנע מהרשתות הגדולות. יש כמה חנויות בגבעתיים שאני לקוחה קבועה שלהם. אף פעם לא אלבש וזה חוק, חולצה ומכנסיים באותו הצבע."

במכנסי שק מודפסות, גופיה לבנה ונעלי עקב עם שפיץ: רויטל אבן חיים, בת 26. מנהלת בקרת איכות, 4.5 שנים בחברה.
"אני אוהבת מאוד בגדים, נעליים ותיקים, המחלה העיקרית שלי היא קניות בכל זמן, בכל מקום ולפעמים גם בכל מחיר. הארון שלי הוא ורסטילי: אפשר לתפוס אותי בחנויות המותגים ובאותה מידה בשווקים ובחנויות פחות מוכרות. החנות פחות חשובה כל עוד הבגד יפה בעיני."

בחולצה מכופתרת קצרה בצבע תכלת: שרון ז'נו, בן 39. מנהל כספים. 7 שנים בחברה.
"אני מאמין שאופנה מעידה על אופי המשתמש בה. הלבוש שלי לעבודה הוא מחויט יותר לעומת לבוש הערב שהוא מעט יותר אלגנטי."

בשמלה כחולה וחגורה לבנה: ענבל שם-טוב, בת 27 . מנהלת לקוחות אסטרטגיים במגזר הפיננסי . 4 שנים בחברה.
"קונה במקומות שמושכים לי את העין ולא במקום ספציפי. את הדגש בלבוש אני דווקא נותנת לאקססוריז ומשתדלת להתאים את צבע הבגד לעונה. לדוגמה היום אני לובשת שמלה כחולה של אפרתה."

בשמלה סגולה: אנה אוסמן, בת 26. מנהלת ידע ובכירים שירות פרטי, 4.5 שנים בחברה.
"אני מאוד מאמינה באופנה אבל אני לא תמיד צמודה למה שהאופנה מכתיבה, כי חשוב לי שהבגד יהיה יפה בעיני ולא רק אופנתי. את מה שאני לובשת היום אני אוהבת במיוחד בגלל הצבע הסגול החזק והעובדה שזו שמלה ולא סתם תלבושת משעממת עם מכנסיים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully