וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פועל גלאם צנוע

אלישבע כספי

6.7.2008 / 11:43

מריו טסטינו, מצלמי האופנה המצליחים בעולם מקעקע את הסלבס כאייקונים מושלמים ונוצצים. תערוכה חדשה בלונדון

גלריית פיליפס דה פיורי בלונדון, המתה השבוע סלבס סקסיים, יפים ומלוטשים, בערב פתיחת תערוכת הצילומים החדשה של צלם האופנה המוערך מריו טסטינו. מלצרים בלונדינים וחשופי חזה, הסתובבו בין הקרואים, והגישו שמפניה לטום פורד, קלאודיה שיפר, נעמי קמפבל, שרלוט גינזבורג ועוד מיני מפארי שערי מגזינים שטסטינו אוהב ויודע לצלם.

הצלם עצמו, גברי ובעל נוכחות, נראה נפעם מכמות הידוענים שהגיעו ויצרו ערב שהיה גלאמי ונוצץ כמו הצילומים שלו. לא שהיתה לו סיבה. הוא מצלם בעיקר סלבס, מוציא אותם נהדר בתמונות והפך בעצמו למושא סיקור של הפאפרצי בזכות מפעלות הזוהר שלו.

התערוכה החדשה כוללת 32 צילומים של טסטינו שנעשו עבור קמפיינים פרסומיים ולכתבות אופנה של הווג, הוונטי פייר ואחרים. היא נקראת: "אובססיבי בגללך" על שום האובססיה האסתטית שהצלם מודה שפיתח לאורך הקריירה שלו, בעיקר לקייט מוס.

אבל בתערוכה יש לא רק צילומים של מוס אלא גם, בין השאר, צילום תמונת שער מהווג האנגלי מדצמבר 2002 שבו אליזבת הרלי, יושבת על פסנתר לבן בשמלה חושפת נתח שד נאה, כשהיא חובקת באירוטיות בין רגליה החשופות והנהדרות את אלטון ג'ון.

בצילום אחר ניראת הדוגמנית אמבר וולטה בביקני כתום, מניפה ידיים על חוף הים, כשסביבה קבוצה צפופה של בחורים לטיניים, ששיערם משוח לאחור והם מוחאים לה כפיים.

טסטינו אוהב סצנות סוריאליסטיות משהו ואת היומיום של תעשיית האופנה העילית. בצילומים שלו יש תמיד אנרגיה וזוהר בלתי ניתנים לחיקוי.

לא כלכליסט

הוא נולד בפרו וכשבגר נרשם ללימודים גבוהים בחוגים לכלכלה, משפטים ויחסים בינלאומיים. אבל אז הוא עבר ללונדון, גילה את הצילום והפך לאחד מצלמי האופנה המצליחים בעולם כבר שני עשורים.

הקמפיינים שצילם למותגי על כמו גוצ'י, קלווין קליין, ברברי, ורסצ'ה ואחרים, יצרו את האימג' החזק, הסקסי, הזוהר והפרובוקטיבי שמזוהה כל כך עם בתי האופנה האלה. במקביל הוא צילם כמעט את כל הדוגמנים, השחקנים והזמרים המפורסמים בעולם. כולם עומדים בתור כדי להצטלם אצלו, מתוך ודאות שהעין המיוחדת שלו תוציא אותם כשהם במיטבם ולמעלה מזה.

רבים זוכרים בודאי את הצילומים היפיפיים בשחור לבן של הנסיכה דיאנה, שטסטינו צילם זמן קצר לפני מותה. מעט פחות מוכרים, הם צילומי הנוף שלו בעיקר של לימה ולונדון, שחלקם מוצגים אף הם בתערוכה.

התערוכה מוצגת עד ה- 26 ביולי. אוליגרכים ויפנים עשירים יוכלו לרכוש את הצילומים במקום.

Phillips de Pury & Company
Howick Place, London

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully