וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולשים לסטריט

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

7.7.2008 / 12:14

גם בחורים שצריכים רק חולצות כפתורים טובות ומכנסי ברך בלי הרבה כיסים, יאהבו את "זרקא" מותג בגדי הגלישה של כנען קירשנבאום

המעצבים של מותג אופנת הגלישה המקומי "זרקא" בבעלות כנען קירשנבאום (בנו של איש הטלוויזיה החד פעמי, מוטי) גאים מאד בעובדה
שהם גולשים שמעצבים לגולשים.

חוץ ממכנסי גלישה נחמדים שלא באים טובים על ממוצעי קומה (גם לא על שלומי בראל, הפרזנטור הבאמת נעים לעין של המותג) ושחשוב ללבוש אותם רק לחוף ולא בשום נסיבות אחרות, הם הכניסו גם תכנים שנעים להתחבר אליהם כמו למשל טי שירט עם מפת חופי הגלישה בארץ.

מעבר לכך שזה מרגש שמדינה כה קטנה עם חופים לא מרשימים, קהילת הגולשים בכל זאת בועטת ומאושרת ויש לה מותג אופנה מקומי מוצלח עם יומרות לגבש, הבגדים עצמם מרשימים כאופנה אורבנית.

חולצות הכפתורים של זרקא הן באורך הנכון, מבדים נעימים ועם הדפסים רגועים יחסית שישרתו גם בחורים שלא הולכים לגלוש על הבוקר או פשוט ממשיכים אחר כך למשרד (שזופים וחיוביים, עם שרירים ושיער צרוב שמש. וואו).

אין להחמיץ את מכנסי הברך הכהים עם הגזרה הישרה, שמעצבי "זרקא" עיצבו, הם חיוניים ורגועים ויש העדיף אותם בלב שלם על מכנסי ברך עם כיסים תפוחים בצדדים שמשווים מראה של רוכל מרושל.

רגע עם פיטמה

מי שיבחר בחולצה עם הדפסים של פרחים גדולים, מתוף התקף רגעי של שמחה וגרנדיוזיות, צריך לזכור שמחוץ לגבולות הים/הבריכה/מסיבת החוף שהוא הוזמן אליה באיים המלדיבים – הנוכחות העזה שלה תהווה מטרד לסביבה.


"זרקא" משווקת ב- 44 חנויות ורשתות אופנה, גלישה וספורט ברחבי הארץ. בינהן: ווד'יס בדיזנגוף סנטר בת"א, גלים – ביה"ס לגלישה בדולפינריום בת"א, קייט א-וואיי - הרדוף 1 בית ינאי, וייבס - הנשיא 60 בחדרה ובחנויות ורשתות אופנה מובילות ברחבי הארץ. בעוד שבועיים יפתח שואו רום גדול של המותג בתל אביב.


טווח מחירים: חולצות טי וגופיות 80 – 120 ¤, חולצות מכופתרות 170 ¤, מכנסי ברמודה ובגדי ים 180 – 240 ¤, אקססוריז – החל מ-60 ¤.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully