וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלום אמריקאי מתיש

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

8.7.2008 / 12:37

מעט הדפסים לא מקוריים באמת ויותר מדי רעש. איך הפך המותג הגרובי "ברבי דול" למזמוז מוגזם של שטיק שהוציא את כל ה- Fאן

בשלב זה של הקיץ עדיף להטמין את חולצות המותג "ברבי דול" שקניתם באחה"צ מגניב אחד בשינקין, בארון, מחשש לחשיפת יתר. ניראה ששילוב של טי שירטס מגניבות, עם שיווק יחצ"ני נמרץ מדי גרמו למזמוז השטיק של הטי שירטס האמריקאיות-רוקיות של שושי ברבי, עד שכל ה-Fאן הלך.

די מפליא לראות כמה רעש עשה ואיזו נוכחות תפס ליין צנוע מימדים של טי שירטס עם הדפסים של אייקונים גרפים בסגנון אמריקאי שגור. אבל כשנינט היא לקוחה מסורה שלך ולובשת טי שירטס שלך כרוטינה, אין להתפלא על הבאז. זה הצד המהנה של ההתחככות בסלבס. הצד השני הוא שכשאתה מלביש מישהי כל כך מסוקרת כמו נינט, הטי שירטס שלך נשרפות די מהר. קצר, חזק ולא יציב. כמו החלום האמריקאי.

ביום העצמאות האחרון למשל, זו כבר היתה לחיצה מוגזמת על דוושת ההתלהבות. נינט מבקשת מברבי לעצב לה טי שירט עם הדיוקן של בר רפאלי לאות הזדהות עם המתקפה על הדוגמנית בעקבות הראיון, וברבי מעצבת לה וליודה חולצות בר רפאלי ומספרת שאולי נינט תופיע איתה על הבמה בנתניה ומגרדת על הדרך עוד קצת חשיפה בעיתונים. ושוב הברק על הפנים הולם בפרצוף.

קייט מוס. וואו

לשושי ברבי יש טעם מצויין. לא נתווכח על זה. הקטלוג שלה מעוצב להפליא, כמחברת עם כריכת זהב קשיחה, עמוסת כוכבים, יש דפים עם מדבקות סופר מגניבות בפנים, הצילומים שדינה לוי עשתה הם טובים מאד, הסטיילינג של עומר פוזנר מדוייק וגרובי, השיער, האיפור, הכל עובד במדוייק בתצוגת התכלית של המותג לקיץ 09, רק דבר אחד לא קיבל מספיק תשומת לב: נפח העשייה.

אם כל ההשקעה הזאת היתה רוחשת סביב מספר גדול יותר של הדפסים, וכמה פריטים משלימים לטי שירטס – היתה התאמה בין ה-וואו למוצר. אבל כרגע ברבי מפגינה בעיקר כישורים נהדרים ביצירת תדמית והטי שירטס שלה עדיין קטנות על התכניות הגדולות שהיא רוקמת. מההתחלה היה צריך להגיד את זה: דיוויד בואי עם הברק על המצח, וקייט מוס עם אותו ברק – אלה הדפסים סימפטים מינוס. הגנבה גדולה אין פה. גם שאר האייקונים לא מביאים ממש משהו חדש.

ועדיין אהבנו את המותג, גם לפני שברבי כניראה שלחה את הטי שירטס ליותר מדי מובילי דעת קהל וגרמה להופעות מטרידות של הטי שירטס שלה במדורי הרכילות. כי לברבי יש גרוב, והשפשוף של הטריקו מגניב, והתפרים בחוץ זה יפה, הכיוון נכון והלימוזינה שהיא הביאה לסט הצילומים בוילה בקיסריה, היא לא מופרכת. הלימוזינה היא באמת בגודל של האמביציה והאנרגיות של המעצבת. אבל המותג הקטן לא מתנהג כמו עסק בוטיק והופך את הקטע שלו להייפי וזו אמורה להיות הגדולה של ברבי וחבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully