וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא בטוח שתאהבו

לרה רוטר

11.7.2008 / 9:24

יש שרואים את הבגדים שלה ושואלים את עצמם מה זה הסמרטוטיאדה הזו, אבל רוני בר טוענת שרק מי שיש לו חוש אופנתי - יבין

הפשטה של חולצת רוני בר מהקולב ובחינה שלה מקרוב בתא המדידה, מגלה גזרות שאינן בנויות בפשטות או בהיגיון סימטרי. סדר הפתחים למשל, עשוי להשתנות, כך שהחור שמחכה לראש יקבל פתאום יד ואז כל הגזרה מסתובבת. גופיית הסבא הקלאסית, לדוגמה, קיבלה כתף אחת מוארכת ואז, על הגוף, היא מקבלת כיווצים. שני הדגמים הללו הם דוגמאות לעוד הרבה גזרות סתומות, שללא הדרכה מהמעצבת או מהמוכר בחנות, ספק אם נצליח ללבוש אותן נכון.

"מה שמנחה אותי תמיד בעיצוב זה משחקי גזרות", מסבירה בר, דקיקת הגזרה. "אני לוקחת גזרה בסיסית של חולצה גברית, טישירט או גופיה ועושה להם טוויסט בכך שאני מרחיבה פרופורציות או משנה את סדר הפתחים".

על הגוף הבגדים מונחים באופן מרושל, מה שמעניק בעיקר תחושה של לוק אורבאני ויומיומי, אבל לפעמים דווקא הרישול האופנתי עובד לרעתה. היא מספרת על מקרה בו נכנסה לחנות רהיטים אלגנטית והמוכר הסתכל עליה בעין עקומה. "הרגשתי שהוא חושב שאני סמרטוט", היא אומרת, "כאילו התבקש שאלבש גופייה סקסית נגיד, אבל זה לא משהו שאני רוצה לנכס לעצמי, זה בעיקר הצחיק אותי".

צילומי הקולקציה משלימים את הלוק האחר הזה. בתמונות נראית דוגמנית ללא איפור וללא שיער עשוי וכל הסטיילינג שעשה אורי גלעדי, מסתכם בכמה נוצות, באיזולירבנד ששימש כנעליים ובחוט ורוד אחד שהונח כשרשרת. מבחינת בר אלו הצילומים הכי מסחריים שהוציאה עד היום וזו הפעם הראשונה שאקססוריז שולבו בצילומים.

"בשנה שעברה, שלחנו ללקוחות גלויות שלא ראו בהן בכלל את הבגדים, אלא רק עיגולים עם כל מיני הדפסים גראפיים. השנה לפחות רואים בגדים. חשוב לי להעביר יותר אווירה מאשר את הקולקציה עצמה. קהל הלקוחות שלי כבר יודע למה לצפות ממני ואלה שמגיעים בפעם הראשונה - יש סיכוי שיאהבו. מנגד תמיד ישנה האפשרות שהם ישאלו את עצמם מה זה הסמרטוטיאדה הזו. אבל אני אוהבת את מה שאני עושה. אני אוהבת את האמיתי ולא מנסה למכור איזו פנטזיה. אני מתחברת למציאות כמה שאפשר וברמה האישית אני אוהבת בגדים שלא מרגישים אותם וזה ברמה שמגיעה אפילו עד לתחתונים".

האווירה שבר מנסה להעביר היא בעיקר כזו שגורסת שלא חשוב הבגד עצמו אלא מי שלובש אותו ואלה יכולות להיות נערות בנות 15 או נשים בנות 60. דווקא בגלל שלבגדים יש לוק מרושל, טוענת בר שלקהל היעד חייבת להיות מודעות אופנתית יחסית גבוהה כדי כן להתחבר. "כשאני מעצבת אני לא חושבת על קהל יעד, זה משהו שנבנה אחר כך. הקולקציה בכללה היא בעצם ביטוי של האישיות שלי. היא נולדת מההעדפות שלי בסגנון לבוש שנובע מהיחס שלי אל עצמי ואל הגוף שלי. אני שמחה לגלות בכל פעם מחדש שמה שאני מבקשת מהבגדים לעצמי מדבר גם לעוד הרבה נשים".

מחירים

מכנסיים: 390-790 ש'
חצאיות: 720-750 ש'
שמלות: 490-1400 ש'
חולצות: 260-470 ש'
גופיות: 260 ש'


רוני בר, רח' ביאליק 2 ת"א. טל': 03-6294662

  • עוד באותו נושא:
  • רוני בר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully