וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחורה אחת נמרצת

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

13.7.2008 / 13:34

תוך שנה נפתחו 3 סניפים של רשת A+ עם בגדים אופטימיים ומושכים מיפן וסין. על הסטייליסטית שקוראת תיגר על קאלה

תוך שנה אחת פתחו נתי רנגינגד הבעלים לשעבר של אופנת בגדי הגברים המוצלחת "מרסל" ויפעת קושניר, עד ל-2006 סטייליסטית עסוקה, שלוש חנויות של הרשת החדשה A+.
קושניר היתה פעילה מאד כסטייליסטית בתחילת שנות התשעים, כתבה כתבות אופנה לסגנון, למעריב היום ולמעריב לנוער, הכינה תחקירים לכתבות אופנה ברדיו ובטלוויזיה וכתבה את המדור "העולם כמלתחה" במקומון זמן תל אביב.

היא חיה ועבדה בלונדון ואז חזרה לישראל ונשכרה על ידי חברת "קסטרו" להקים את ליין האביזרים של החברה ב-1999. עיצבה את האקססוריז לנשים במשך שלוש שנים (נעליים תיקים וחגורות) ואת ליין האביזרים לגברים של קסטרו מן במשך שבע שנים תמימות.

ביולי היא החליטה לפתוח חנויות קונספט עם בגדים מיובאים מיפן עם השלמות מסין. העובדה שרשת "קאלה" בעלת שני הסניפים כבר עושה משהו דומה, לא הרתיעה אותה. היא רצתה משהו משלה שבו תבטא את הטעם שלה במאה אחוז. טעם שהוא אולי באותה השכונה של האחיות מ"קאלה" אבל לא באמת דומה אלא יותר אופנתי, פחות סבתא-שיק, יותר זוהר וגם מרגש. בין הבחירות שלה יש נעליים שטוחות ומיוחדות מאד בצבעים ויטאליים, פריטים שצפוניות שאוהבות להתבלט, יאהבו, בגדים בסגנון הבוהו-שיק וגם קצת בגדים לנערת הקריירה הנשית ומושכת.

פה לא יימצאו פריטים נשרכים או נכרכים באפור מת, שמבטא דכדוך אורבני, אלא צבעי ניאון או קבוצת פריטים לבנה למתלבשת המוארת אך המעודכנת. לא מראה ההידור הסינתטי שחביב על "קאלה" לפעמים, אלא בגדים שמרגישים יותר טבעי.

החנות הראשונה נפתחה במתחם גן החשמל בתל אביב, מתחם מבטיח מאד, שעוד לא ברור אם קהל הקונות מצליח להבין את סגולותיו. חנות נוספת נפתחה בדיזינגוף בתל אביב והיא מהווה חולייה יפה בסיבוב קניות אנין, שכולל, לפי סדר זה, את שרה בראון (מדהים ויקר), כתומנטה (עכשיו הנחה של 70% על שמלות), A+, קאלה, נעלי אנטילופ (קולקצית קיץ טובה), ענת מנוס ברחוב ש"יר, בנקר (נסו את מרתף המוזלים), נעמה בצלאל וגם "אנקי ביי ויוי" החשאית (גם יצאה כבר בסייל), לפי סדר זה.

קושניר מוסרת שהיא משתדלת לבחור בקפידה את הטרנדים ולא להיגרר אחרי מגמות שהיא באופן אישי לא תלבש. הצהרת כוונת מעניינת. ותצויין לטובה גם המוכרת הבלונדינית המתוקה מהסניף בדיזינגוף שנתנה חיזוקים עדינים וכנים לכותבת שורות אלה ביום חמישי האחרון, ועזרה לה להחליט על רכישה מספקת של חצאית עיפרון איכותית מקולב המוזלים, 150 ש' כולל ביטנה.

טווח מחירים:
שמלות משי – 1000-1300 ש'
שמלות – 200-500 ש'
חצאיות – 200-380 ש'
חולצות- 200-600 ש'
טוניקות 240-500 ש'
נעליים ותיקים- 200-850 ש'

דיזינגוף 172 ת"א 03-5271728
שנקין 12 ת"א 03-6295024
ברזילי 7 ת"א 03-6868516

צילומים: תמר קרוון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully