וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 חנויות חדשות ומושקעות

רוני מולה

13.7.2008 / 18:30

בחנות של ברבי דול תמצאו מזבח סגידה למדונה, בבוטיק "אמה" יש גינה עם בריכות פסטורליות - שתי החדשות של שכונת שינקין

חצי שנה מאז השקת מותג הטישירטס "ברבי דול", פותחת שושי ברבי חנות קונספט בשכונת שינקין בת"א. העובדה שהמותג נמכר עד היום ברשתות אופנה וחנויות מעצבים שהיו פזורות ברחבי הארץ, לא מנעה משרית חדד, עידו רוזנבלום, יונית (ויש שמועות הגורסות שאפילו מדונה וביתה לורדס) מלהשיג אותו - עכשיו יהיה לכולם הרבה יותר מרוכז ונוח.

חלל החנות החדשה כולל שתי קומות, בהן פזורים מעין "מזבחות" ועליהם האייקונים הנערצים על המעצבת, ביניהם מדונה ודיוויד בואי, מעוטרים באבני סברובסקי וזהב. חוץ מקולקציות עונתיות, תכלול החנות גם שואו רום לקניינים מישראל ומחו"ל, בתקווה להרחיב את גבולות המותג גם לאירופה.


BARBI DOLL, בעלי המלאכה 3, ת"א.

אמה מגיעה לשינקין

על שרידיה של החנות המיתולוגית "נישה בחצר" שברחוב שינקין בת"א, נפתחה לפני כשבוע חנות שנייה לבוטיק האופנה "אמה", מרמת השרון. החנות החדשה, גם היא בבעלותן של שגית אבישי ולירית צירמן-צימט, תמשיך את הקו של אחותה הצפונית, ותציג גם היא קולקציות בגדי מעצבים, תוך מאמץ להשאיר אותם בטווח מחירים הגיוני, שלא עובר את ה-400 ש' לפריט.

המיקום השונה של החנות, הכולל בתוכו גם גינה עם כמה בריכות קטנות, מדבר באותה שפה של הבוטיק הרמת שרוני, הממוקם בבית קטן משנות החמישים, המבודד מיתר חנויות הרחוב.

בוטיק אמה, רח' שינקין 15, ת"אש; רח' סוקולוב 22, רמת השרון.
שעות פתיחה: א'-ה': 10:0-20:00, ו': 9:3-15:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully