וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תזמורת לבהונות

לרה רוטר

14.7.2008 / 16:50

נראה שלרה רוטר פשוט אוהבת למשש נעליים בחלל היפה של מירה ואלמוג בשוק הפשפשים. ככה משחקים לכן עם האצבעות

ההחלטה לפתוח חנות בשוק הפשפשים ביפו ממשיכה להסתמן כטובה ולראייה צמד המעצבות של המותג "אחת אחת" שלפני כחצי שנה החליטו לפתוח סטודיו שהוא גם חנות בסמטה בשוק. "החלטנו ללכת דווקא על המיקום הזה בגלל הקירבה לחומרי הגלם ולבעלי המלאכה. קיבלנו חלל ענק שאיפשר להפוך את המקום לסטודיו וגם לשואו רום מכובד במידותיו.

יש פה תנועה של אנשים כל הזמן ובדיעבד אנחנו יכולות להגיד שזה היה שיקול נכון וחכם" אומרות המעצבות אלמוג וייס (31)ומירה דפני (42).

אחרי שסיימו ללמוד בבית הספר לעיצוב נעליים "אקילס", שבו גם הכירו, עיצבו השתיים קולקציה ראשונה שהופצה בחנויות. כעת הן מציגות את הקולקציה השנייה שלהן, בחלל הרחב והיפה שלהן שמרוהט עם רהיטים מהשוק.

דגמי הנעלים שהן עיצבו לקיץ מתייחסים למתח שבין הגלוי לנסתר. נעל סירה צרה וארוכה זכתה במפתח גדול סביב הקרסול ולאצבעות, לעומת זאת, הוקדש פתח קטן שדווקא נמנע מלחשוף אותן. כפכף אצבע אחר נבנה מיריעת עור שמכילה כיס שמסתיר את האצבע הגדולה וכל האצבעות האחרות מבצבצות באלכסון. סנדל הפוך, חושף את האצבע הגדולה ומכיל כיס אחד שמסתיר את כל שאר האצבעות.

יש גם כפכף מניפה שבנוי מחמש רצועות המתוחות כל אחת בנפרד, סנדל קשירה שחושף את האצבעות באלכסון ונרכס בקשירה באיזור הקרסול, נעל סירה עם פתח קדמי שמתקפל וחושף עור בצבע אחר וכפכף שעשוימ יריעת עור שלמה התפוסה לסולייה בעזרת ניטים.

מירה ואלמוג עיצבו העונה גם מלבד הנעליים גם חגורות וארנקים. הארנקים עשויים משאריות עור ולכן כל אחד מהם שונה, יחיד ומיוחד. הארנקים נרכסים בעזרת כפתורי וינטאג' שהן מצאו בשוק והאבזמים של החגורות הגיעו גם הם מסוחרים בשוק עם עין טובה.

מחירים : נעליים 620-820 ש'
חגורות: 120-250 ש'
ארנקים: 130-360 ש'

רח' רבי יוחנן 8, שוק הפשפשים. טל': 03-5184782.
שעות הפתיחה: א'-ד' 10:00-18:00. ה' 10:00-24:00. ו' 09:30-16:30.

להשיג גם ב: פראו בלאו, רח' החשמל 8, ת"א; מנדינקה, רח' קינג ג'ורג' 104, ת"א; אימומה, רח' דיזנגוף 114, ת"א; מרקטו, רח' אוסישקין 59, רמת השרון; שרה בראון, רח' דיזנגוף 162, ת"א; האגוז, רח' האגוז 30, שוק מחנה יהודה, ירושלים; פשמינה, רח' המליץ 4, ירושלים; רוני, עמק חפר, גבעת חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully