וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליוט או לא להיות

טלי שריזלי

15.7.2008 / 12:54

הסטייליסטיות אמילי ואליוט ייסדו את שדרות הגלאם של הווינטג' ב-LA. זה היה עניין של זמן עד שהן יקימו קו ג'ינסים מהסבנטיז

הג'ינס, הבד שעבר תהפוכות קיצוניות באישיות, ממוביל אופנת הפועלים של המהפכה התעשייתית לכזה שגם אנשים רמי מעלה שמחים להפשיל, נראה כרעיון שלעולם לא נוכל לטעות בו. לפיכך השוק מוצף במותגי דנים, שבאים והולכים, מבלי שתמיד נטרח לסובב אחריהם את הראש.

אבל מתוך הבליל הכחול הזה, איתרתי אחד, שיש לו את כל מה שצריך על מנת לעשות את זה ובגדול. Emily Currentו-Merrit Elliott הן שתי סטייליסטיות מוכרות בהוליווד, שעיצבו קו ג'ינסים (הקרוי על שמן) במראה שנות ה-70, אבל עכשווי ולא מעופש. צילומי הקטלוג, בעזרת עבודה נפלאה של ארט-דירקטור, מצליחים להעביר את הכוח של הקולקציה, שכוללת מכנסי ג'ינס (בגזרה גבוהה כמובן), ז'קטים, חצאיות ושמלות.

לכל אלו מכם שנוטים לקנא בקלות, מומלץ לדלג בזריזות על הפסקה הבאה, שכן סיפורן של Current/Elliott, הוא מאלה שעלולים לגרום לאנשים להיצבע בירוקי. שתי הנערות הכל-אמריקאיות הללו, הפכו לחברות בקולג', אחרי שזיהו אחת אצל השנייה חוש אופנה משובח. השתיים חובבות וינטג' מושבעות, נוטות לרכז את קניותיהן בעיקר בחנויות יד שנייה ולאחר מכן להעביר את הפריטים תחת מכונת התפירה, שהופכת את הגזרות למעט מודרניות יותר.

השילוב בין ישן וחדש, והבחירות האופנתיות המוצלחות של השתיים, הפכו אותן במהירות לדבר החם הבא של LA ולצמד הסטייליסטיות המובילות של עולם האופנה האמריקאי, כשהן עובדות תחת השם Maude. מגזינים כמו Nylon, Interview ו-InStyle העניקו להן חופש לכתוב טורי אורח וליצור הפקות אופנה, ערוצים כמו E! אירחו אותן כיועצות סטייל וסלברטיז כמו פריס הילטון וניקול ריצ'י נתנו להן לקבוע עבורן מה ילבשו.

במקביל התפתחה הציפייה לקו אופנה עצמאי של השתיים, שסוף סוף הגיע ויושק בסוף החודש. ההשראה לעיצוב קולקציית ג'ינסים בסגנון הסבנטיז, התפתחה מחיבתן של הצמד למכנסי הפעמון. השתיים תרו אחרי זוג כזה באינספור חנויות וינטג', על מנת למצוא את המכנס המושלם, כזה שגם יראה רטרואי אבל יענה על דרישות אופנתיות של היום.

משלא נמצא אחד כזה, הן החליטו להפיק קו דנים שלם משלהן, המכיל פריטים רבים שנראים כמו וריאציות מעודכנות לכל אותם פריטים מוכרים מלפני 30 שנה. רוח הקולקציה והסטייל שלה, נעוצים עמוק בהיסטוריה של האופנה האמריקאית, ואפשר למצוא בה הרבה קלאסיקות.

מתכון סודי לג'ינס מנצח

במחלקת המכנסיים, מכנסי The Boyfriend, ג'ינס גדולים, במראה קצת באגי בהומאז' ל-1957, יהיו החבר הטוב החדש של כל בחורה, גם מכנסי ה-Elephant Bell (פיל-פעמון) שמציגים נקודת מבט רעננה למכנסי הפעמון של 1971. ראויים לתשומת לב גם כן הם The Fontaine Short, מעין מכנס התעמלות קצרצר, במראה של אמריקן אפרל פוגש את עולם הגי'נס, בזכות הגומי במכנסיים והמותן הגבוהה.

הווסט שנושא את השם The Circle Vest, בעל תחכום קצת שאנטי. למראה נשי מנצח ישנה כותונת האמנים (Artist Smock) שרק מחכה שמריחות צבע שונות יעטרו אותה. הקולקציה הזו, ששואבת השראה גם מהעולם הגברי היא מאד לבישה, בייחוד אלו שלא יצליחו לברוח מהחום העירוני בזמן הקרוב.

מלבד העובדה ש- Current/Elliott מביאות לנו גזרות מדויקות, הן גם מנצחות בטקסטורות. כל הפריטים של הקולקציה מיוצרים עם 1% של בד סטרץ' דנים יפני ועוברים תהליך של שטיפה מיוחד ביותר – מתכון סודי של Current/Elliott, שמעניק להם מגע חדשני, רך ונעים במיוחד למגע.

הקולקציה הראשונה-ראשונה של Current/Elliott תוצג לראשונה ב-30 ליולי בכלבו בארני'ס הניו-יורקי, וכבר משתרכת אחרי הפריטים רשימת המתנה ארוכה. בנוסף לבארני'ס הקולקציה תימכר גם בכלבו נימן מרקוס בדאלאס ובחנויות שונות בלוס-אנג'לס. לכל הקונות המקוונות, האתרים Shopbop ו-eLuxury יחזיקו גם הן פריטים נבחרים של Current/Elliott החל מהשבוע הראשון של אוגוסט.

מחירים: החל מ-150 דולר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully