וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט הברק

לירוי שופן

15.7.2008 / 17:48

מסעות עתיקים וערפדים היו ההשראה לפריטי עור שחורים שבוהקים כמאורות בלילה נורדי. קו האקססוריז העוצמתי של דיור לחורף

4 מילים שלחוד אולי לא יגידו לכם כלום, אבל יחד הן הופכות לקבוצת פריטים מעוצבים, שפשוט מתישים את הלב מרוב יופי. ליין האקססוריז המהמם לגברים "LUMIERE DU NORD" לחורף 2009, שעיצב כריס ואן אאשה, יוצא החודש לחנויות, והוא חלק מקולקציית החורף של "דיור הום", הנושאת את אותו שם והמהממת לא פחות.

הקו העיצובי שמנחה את החורף, מערבל השפעות של מסעות עתיקים, ערפדים טרנסילבאנים וקאבאלירים במכנסים הדוקים. שמה של הקולקציה שפירושו "הזוהר הצפוני", הושאל דווקא ממחזות הצפון, אולי כיעד המסעות. הברק הנגלה בארצות הנורדיות בלילות קרים מאוד משמש את ואן אאשה כמוטיב ויזואלי לאורך הקולקציה ומורגש במיוחד על הפריטים המדוברים כאן.

כל פריטי האקססוריז עשויים מעור שחור בגימור מט, מעוטר ברצועות שחורות מבריקות מלופפות, שיוצרות את אפקט הברק שאמור לבטא את הזוהר בשמי הלילה הכהים. אכן, פסיפס של מט-מבריק-מט, המתעתע את העין ומעניק לקולקציה אופי ייחודי.

בקולקציה אפשר למצוא ארבעה תיקים: מסנג'ר, תיק יד, תיק נסיעות וההברקה הגדולה – תיק גב מרשים בצורה יוצאת דופן, שמעורר מיד את סיפור המסעות שואן אאשה ניסה לבטא, שהרי אף אביר לא הלך עם תיק צד עדין מראה. לאלו מצטרפים שני דגמי נעליים: סניקרס גבוהות ומגפיים מסיביים עם סוליית קרפ כבדה, שיכולים בקלות להפוך לפסל סביבתי עז רושם ובמילים אחרות: אינטלגנציה עיצובית שמזמן לא נראתה במחוזות הגבריים.

המחירים הגבוהים, כרגיל, עלולים להריץ אתכם לחפש "נוק-אוף" בשווקים, אבל אני טוען: אם כבר השראות וחורף - אז כדאי לחסוך לדבר האמיתי, שהרי חוץ מהעובדה שמדובר ביצירת אמנות, גם הדולר נמוך מאוד. למעשה לא בטוח שצריך לנעול את המגפיים או לשאת את התיק. שולחן הסלון הוא המקום הראוי להציב אותם. עם יופי כזה, סוף סוף לא צריך להתנצל על פטישיזם.

מחירים:
סניקרס: 640 דולר
מגפיים: 860 דולר
תיקים: החל מ-1,000 דולר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully