וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוהר ליבה מתפשט וחוטף

16.7.2008 / 21:00

צילומי העירום של זוהר ליבה למגזין "את" גרמו להיסוסים לגבי המשך הדרך שלו כפרזנטור של ML מצד בעלי החברה

זוהר ליבה הצטלם בעירום לשער המגזין "את" לפני כחודש. הגליון כלל ראיון קצר והפקת אופנה עם ליבה שכללה צילומי עירום שלו. איבריו האינטימיים לא נחשפו בצילומים אבל רוח ההפקה היתה נועזת.

בשנה האחרונה ליבה הוא פרזנטור ליין הגברים של ML. למרות שהבחירה בו היתה מן הסתם על שום הסקסיות שלו, גבי מלכה מנכ"ל ML, סבור שהצילומים ב"את" פגעו מאוד בתדמית החברה, שפונה להגדרתו לגבר האולטימטיבי, שהוא פחות מחוספס כניראה מהדמות המהורהרת שליבה הציג בהפקת האופנה. למרות שבחוזה עם ליבה קיימת אופציה להמשיך לשנה נוספת, מקורבים מספרים שמלכה שוקל להפסיק את ההתקשרות.

התגובה של מלכה תמוהה משהו ונידמת תלושה משוק האופנה המקומי והעולמי. ההיצמדות העיקשת לתדמית גברית מחוספסת ומוחלטת, ששום אלמנט רך לא נמהל בה, היא מיושנת ומעידה על ראייה אופנתית לא מעניינת או מעודכנת.

קשה להבין איך צעד כמו צילומי עירום אמנותיים לשער מגזין איכותי, שממשיכים למצב את ליבה כדמות תקשורתית מעזה, מגוונת וסקסית, מחלישים אותו כפרזנטור, ובקיצור ניראה שמדובר בצעד של ML שנועד למשוך תשומת לב שיווקית ואך יוביל בהמשך להימלכות חגיגית בדעתו של המנכ"ל. וואלה! אופנה תשקול בחמיצות אם להמשיך להשתתף בפסטיבל המפוקפק.

דניאלה רייבנבך, דוברת החברה, מסרה בתגובה: "החוזה עם זוהר ליבה עדיין בתוקף. החברה מתלבטת אם להמשיך את דרכה עם הפרזנטור, לאחר שנת עבודה משותפת ומוצלחת יחד".

ליבה לא מסר תגובה לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully