וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה באים לקרנבל?

אלישבע כספי

21.7.2008 / 7:22

גם על אף שהיא ברזילאית מלידה, נידמה היה שלג'יזל יש תסביך ישבן. עד להשבוע עם התמונה הזאת על שער ה-V מגזין

מזל טוב לדוגמנית העל גיז'ל בונדשן שחגגה אתמול (20.7) יום הולדת 28. השבוע, אולי בתיאום מכוון עם יום הולדתה התפרסמו צילומים חדשים ומפורשים של גופה האלוהי במגזין האופנה בעל האוריינטציה האמנותית V MAGAZINE . ג'יזל הצטלמה בעבר בצילומים סקסיים אבל נוט לייק דיס. החידוש הוא שהפעם היא חושפת באופן לא אלגנטי אלא פרובוקטיבי וישיר את פלחי ישבנה המחוטבים, מול המצלמה של מריו טסטינו, היחיד שמסוגל לגרום לה להצטלם ככה לדבריה.

כמובן שבעידן הפוטו שופ אין לדעת אם לפנינו עבודת ריטוש דקדקנית או באמת ישבן נטול פגמים, אבל יש להניח שאם הנתונים הבסיסיים של ג'יזל לא היו כה מרשימים, היא לא היתה מקבלת את ההזמנה להצטלם ככה. יש גבול גם לטשטוש האמת מול הקוראים.

הצעד הזה של צילום שער פרובוקטיבי לא מאפיין את הקריירה של ג'יזל עד כה ואפשר לחשוב על לפחות 2 סיבות שהובילו אותה אליו. הראשונה: רצון לפלפל את דמותה הנעימה, כדי לא להפוך לדמות מפוהקת. וכן, סוג של הבשלה ועלייה ברמת הביטחון והאהבה העצמית, או שמא בהלה קטנה לקראת גיל 30 המתקרב.

ועכשיו נתמקד בטוסיק. גם לדוגמניות ולכל בחורה חטובה ככל שתהיה, יש איברים שהם בעיניה פחות מוצלחים. אצל ג'יזל אבחנתי עד כה, תסביך ישבן. גם כשצעדה על המסלול בתצוגות הגרנדיוזיות של ויקטוריה סיקריט, לבושה בבגדי הלבשה תחתונה מינימליים, היא תמיד הקפידה לכסות את הישבן באיזה שובל בד נשרך. לבושה בתחתונים בגודל ממחטה, סוחבת מעליה כנפי מלאכים ענקיות, הסמל המסחרי של ויקטוריה סיקריט, היא הייתה מרחפת על המסלול בגופה המושלם, עם רגליה האין סופיות, מגיעה עד לקצה המסלול, מסתובבת, מפנה גב לקהל ומגלה..כן, כן, ישבן מוסתר.

תמיד תהיתי מה היא מסתירה שם. הרי כמי שגדלה בברזיל היא אמורה להרגיש הכי בנוח דווקא עם הטוסיק. הרי המיתוס על הישבנים המושלמים של הברזילאיות, מתבסס כשמטיילים בחופי הים בברזיל ורואים את שפע החוטיני. ומספרים שהניתוח הפלסטי הכי פופולארי בברזיל הוא ניתוח להגדלת ועיגול הישבן.

אבל אז זה היכה בי, במושגים ברזילאים הישבן של ג'יזל נחשב קטן מדי. כמי שבאה מתרבות שמהללת בקאקס ענקי, הישבן שלה לא עומד בסטנדרט הברזילאי הנדרש וזה גורם לה לקומפלקסים ולתסביכים. לא משנה עד כמה סוגדים לה ולישבנה הקטנטן בעולם הדוגמנות, אי שם בתת ההכרה, נידמה לה כנראה שאין לה פלחי ישבן עסיסיים באמת שניתן לטלטל באקסטטיות משלהבת, בקרנבל.

מבזבזת על הכדור

בין אם הניתוח שלי נכון ובים אם לאו, ג'יזל נחשבת בשנים האחרונות לדוגמנית המרוויחה ביותר בעולם ובמעמדה היא יכולה להרשות לעצמה להצטלם איך שהיא רוצה ועבור מי שהיא רוצה. את ויקטוריה סיקרט אגב היא נפנפה בשנה שעברה בלי סנטימנטים מיותרים, לאחר שאלו סרבו להעלות את התעריף שלה, שהוא גם ככה היקר ביותר מבין התעריפים של הדוגמניות המשובחות שמדגמנות לחברה.

מהראיון במגזין עם הדוגמנית, עולה שלמרות מעמדה הרם בעולם האופנה, ג'יזל נשארה טיפוס מחובר למציאות והיא סולדת מפרסום, למעט כזה המחויב מתוקף עבודתה. את זמנה הפנוי והונה הרב היא מקדישה לדבריה לקידום ומימון מחקרים בנושא איכות הסביבה ולדאגה לכדור הארץ, כי אלה בעיניה הדברים החשובים באמת. ואני חושבת, שלא פחות חשוב אם היא הייתה זורקת כמה טיפים על איך שומרים על גוף כזה מדהים וחטוב לאורך השנים. מהי הדיאטה הברזילאית הסודית?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully