וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על גאווה ורגלים שמנמנות

אלישבע כספי

28.7.2008 / 13:48

דוגמנית בת 17 נבעטת משבוע האופנה בפריז בגלל עודף משקל של 2.5 ק"ג, למרות שיער נושר והיעדר מחזור. הסוף דווקא טוב

הדוגמנית בת ה-17 אלי מייקל הספיקה לצעוד על מסלול תצוגה אחת בלבד, של יוז'י יממוטו בפברואר האחרון בשבוע האופנה פנה בפריז ואז נבעטה הביתה ללא רחמים או סנטימנטים לגילה הצעיר. מייקל עברה על החוק הראשון והחמור ביותר בעולם הדוגמנות והעלתה כשניים וחצי קילוגרמים. במשקל דוגמניות זה שווה לכמעט פי שלושה וגם באנגלית זה נשמע יותר - חמישה פאונד.

הטיעון המעודן שפלט אותה מהמסיבה היה שרגליה שמנות מידי עבור המסלול. רק חודשים ספורים קודם לכן היא נחשבה לדוגמנית הלוהטת של הרגע ופתחה את התצוגה של לנווין. כולם התעלפו מכמה שהיא מיוחדת בגבותיה העבות ומכמה שהיא מהממת בנעוריה הקורנים ומייקל לוהקה לתצוגות הנחשבות ביותר וכיכבה אצל שאנל, גליאנו, דיור, לקרואה ועוד.

סיפור הדחתה מהמסלול עורר סערה והתפרסם בתקשורת העולמית כולה, כולל בוול סטריט ג'ורנל שניצל את ההזדמנות כדי להתעכב על הסטנדרטים האכזריים המקובלים מאחורי הקלעים של עולם האופנה.

מוסר כפול

מייקל, שגובהה 177 מספרת, שכשהתגלתה בעיר הולדתה טקסס היא שקלה 59 קילו ונאמר לה שעליה לרזות במקצת. כתלמידה ממושמעת היא אכן ירדה למשקל מפחיד של 45.5 ק"ג וזכתה בין לילה להצלחה עצומה על מסלולי התצוגות.

להרזיה הדרסטית הזאת היה כמובן מחיר כפי שאלי מספרת. בתום עונת התצוגות בפריז, במטוס שהחזיר אותה הביתה, היא העבירה יד בקלילות בשיערה וקווצת שיער גדולה פשוט נשארה לה ביד לחרדתה. בהזדמנות אחרת כשעוד הייתה מאחורי הקלעים בהמתנה לאחת התצוגות, היא סיפרה לדוגמניות שהמתינו איתה, שהיא לא קיבלה מחזור כבר למעלה משנה. לדבריה כל אחת מהבנות שהיו שם איתה, הודתה שגם אצלה זה ככה כדבר שבשגרה.

אבל אלי, בחורה שפויה שכמותה, הבינה שמשהו חייב להשתנות בחייה. בעזרת יעוץ מרופא ומתזונאי היא העלתה כאמור כשניים וחצי קילו שפגעו אומנם בהצלחתה על מסלולי התצוגות אבל הביאו לה פרסום עולמי.

רק לפני כחודשיים היא הופיעה על שער ה- TEEN VOGUE ובתוכנית הבוקר הפופולארית של NBC - TODAY ודיברה על הפרעות אכילה. היא כניראה היתה יפה במיוחד ונוגעת לב בראיונות האלה כי עכשיו אלי מייקל והשניים וחצי קילוגרם הנוספים שלה, קיבלו את קמפיין הפרסום היוקרתי של הבושם ג'ני מבית לנוון, את קמפיין הסתיו של אנה סואי והחוזה שכבר היה לה עם ספורטמקס האיטלקית, חודש. אכן סוף נחמד וראוי לכל הסיפור הזה.

יחד עם זאת ולמרות האמור לעיל אם אתם שונאים את ה-2.5 ק"ג העודפים שלכם ומשקלכם סביר בלעדיהם, לא נתווכח עם דיאטת הקיץ שלכם. גם לנו מותר להחזיק במוסר כפול.

  • עוד באותו נושא:
  • אלי מייקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully